Aleksand3r Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Har sparklet igjen noen hull etter lykteviskerene og la på sånn filler og primer i en boks på, men kan jeg la det stå sånn uten at det trekker til seg fuktighet og begyner å ruste eller må jeg lakke med en gang? bildet av der jeg har lagt grunning: Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Vil nok begynne å ruste her ja om en par måneder vil jeg anta..! Egenskapene til grunning er jo å ta heft, gi heft og virke rusthindrende... men på en sånn utsatt plass som dette med mye steinsprut vil jo ikke dette vare lenge pluss at spraybox jo ikke er til å anbefale! kjør innom nermeste lakk verksted å få de til å legge på syregrunning og lakk så skal du se d holder. koster jo ikke skjorta d:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Bilen står i en garasje og skal stå der til sommeren, ruster det da? det er ikke en oppvarmet garasje så det er samme temp som det er ute hvis det har noe å si. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Er ikke den lista der laga i plastikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 nei Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Bilen står i en garasje og skal stå der til sommeren, ruster det da? det er ikke en oppvarmet garasje så det er samme temp som det er ute hvis det har noe å si. Da skulle d nok holde ja, så lenge den ikke står i en "brygge" med mye luftfuktighet og saltvann i lufta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg