Gå til innhold

RUST/ lakkflassing

Ranger emnet


nicolai

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
noen som har problemer med lakkflassing/rust på bakluka rundt skiltlysholderen på sedan octavia?

 

hva kommer dette av egentlig.?

har det på 1998 modellen min og har sett mange som har det samme. det er jo drit irriterende for en perkesjonist som meg å ha det på bilen da.

 

Har hatt det samme problemet på min 2004 modell Skoda Octavia stv.Jeg kontaktet forhandler og fikk det utbedret på garantien. Årsaken sa de at var at det manglet gummilist bak plastdekselet med håndtak og nøkkelhull i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, er ny her. Var på lørdag å kjøpte meg en 02-octavia TDI 110 og på denne var det bobler på bakluka. Sinkslipp vil jeg tro, men bilen min er registrert i 2001, er det for sent å prøve å få det på garanti? Vet på både audi og vw ble det utvida garanti på sinkslipp.

 

Edit: Er forresten på hver ende av håndtaket på bakluka dette befinner seg

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting på min Octavia på bakluka,er en stv 2001 mod..Men jeg har på ene kanalen,der lakken har flasset av,er ikke mye,jeg har flekket over,men vil få fikset det ordentlig før fru vinter kommer.Salt og dritt,æsj æsj..Skal ta en prat med Skoda,og spørre de om det..Så for dere vite det :)

Skjekket ut dette? Har selv sendt mail i dag, så da er det bare å vente om det kommer noe fornuftig svar.

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på møller i dag. Ingen utvidet garanti på sinkslipp hos skoda, kun 3 år, men 5 års reklamasjon i henhold til kjøpsloven, og på grunn av dette måtte de ta noen biler av og til. Ikke min da det er en 2002 som er registrert i 2001, så det toget hadde gått.

Men han jeg var til syns at bakruta på luka var litt for tett nedtil luka i underkant og det har resultert i at den har gnagd i lakk slik at det har flasset av litt, og skulle prøve å få igjennom en reklamasjon på grunn av dette.

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår