Gjone Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei=D Noen her inne som vet hvor jeg kan få tak i sporstfilter til bilen min som jeg bare putter rett i luftfilter boksen. Har etter lang tid funnet ut at jeg ikke vil ha åpent filter. Takk for svar=D Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Burde klare å finne noe her:http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=kollevold&gid=23&subgid=24 :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hjertlig tak=D Fant et med en gang der vettu=D Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Disse sportsfiltrene kan på ingen måte skitne/olje til noen steder i innsuget? Eventuelt ødelegge luftmassemåleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg