Gå til innhold

Trafikkskoler med klase c i Lier, drammen, bærum, sandvik eller gjøvik?

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Jeg fått beskjed av jobben at jeg må skaffe meg lappen på liten lastebil. Siden det ikke er noen kjøreskoler med c på hønefoss, så må jeg finne en eller annen ved Lier, drammen, bærum, sandvik aller gjøvik? Som er sånn i passe kjøre avstand fra hønefoss, pga jobben. Jeg har søkt litt rundt på nette, men finner ikke mange med klasse c. Og på gulesider er det heller ikke nevnt om de har klasse c, og det nytter ikke og ringe rundt til 40-50stk for og høre. Så er det noe her som kan tipse meg om et par kjøreskoler?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk....Lundstad så jo ikke så værst ut, så da satser jeg på dem. Er jo lomme kjent på gjøvik etter jeg hadde oppkjøring på billappen der :)

 

 

http://www.wright.no/

 

Asker, drammen, oslo osv. :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle til å skrive Wright jeg også. men som vanlig er jeg litt treigere enn resten av folka rundt meg :P

 

Hønefoss har jo en videregående skole som også gir deg lappen på dette. da får du Buss, lastebil, lastebil+henger, truck og lastebilkran til en UTROLIG billig penge... truck, ce og lastebilkran er jo greit å ha når du skal kjøre lastebil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle til å skrive Wright jeg også. men som vanlig er jeg litt treigere enn resten av folka rundt meg :P

 

Hønefoss har jo en videregående skole som også gir deg lappen på dette. da får du Buss, lastebil, lastebil+henger, truck og lastebilkran til en UTROLIG billig penge... truck, ce og lastebilkran er jo greit å ha når du skal kjøre lastebil da?

 

Vk1 transport tar jo et år, og da må jeg jo slutte på jobben.

Og det andre kurset dem har, tar 6 måneder og man må ha fyllt

21år. Jag er bare 19 og har 2 måneder på meg, så jeg må nok gå på en kjøreskole og betale alt selv.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår