perparker Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hei.. har en corrado g60 som abs`en slutta å fungere på hær om dagen. har prøvd å finne ut hva d kan være men finner ikkje ut.. noen som har noen gode forslag om hva som kan være feil å hva jeg kan gjøre for å få iorden? må jo ha gobilen oppe å gå i tipp topp stand vet dere:) :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 lyse d abs lyse? d kan være abs relee som har tadt kveld, men da skal du ikke ha varmeapparat,tåkelys,ovs Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Sikkert en sensor som er gåen, har selv en eller flere som er gåene, skal måle disse idag. Var innom møller idagtidlig å kobla til vagcom, men de fikk ikke lest ut hvor feilen lå... Så da må det fikses på den manuelle måten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Onkel var også oppe med vagcom'en, men fant ikke feilen. Funket ikke å lese av. Var visst et vanlig problem på disse bilene. Tenkte å måle nå, om hvor feilen ligger. Trenger jo ikke å være sensoren. Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Onkel var også oppe med vagcom'en, men fant ikke feilen. Funket ikke å lese av. Var visst et vanlig problem på disse bilene. Tenkte å måle nå, om hvor feilen ligger. Trenger jo ikke å være sensoren. Trenger ikke å være sensoren nei, men sannsynligheten er rimelig stor :) Gleder meg til å skru litt bil idag, sola skinner asfalten snart tørr, våren nærmer seg og det samme gjøre sommerskoa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Nå er jeg til å ohm'er sensorene, har ikke fått noe utslag på de foran. Skulle måle bak, har ligger det to koblingspunkt under hvert baksete, men det var jo ikke noen ledning koblet til noen av sidene, bare en stikke med 2 plugger i (han). Så jeg mangler hun-kontakten. Noen som vet hvor hun-ledningen kommer fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jepp..lyset lyser som bare d....men har varme i bilen å alt av lys.. men hvor ligger sensorene og hvordan finner man ut om dæm e gåen? men hvis 1 sensor slutter å fungere,kutter abs`en helt ut da? takk for mane svar allerede;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jepp..lyset lyser som bare d....men har varme i bilen å alt av lys.. men hvor ligger sensorene og hvordan finner man ut om dæm e gåen? men hvis 1 sensor slutter å fungere,kutter abs`en helt ut da? takk for mane svar allerede;) Sensorene står rundet en krans med huller i bak skiven(?!), husker ikke helt i farta. Om en sensor er gåen virker ikke abs. Det er målepunkt/kontakter på hvert dempertårn foran og under hvert baksete. På min er det ikke koblet sammen på noen av stedene bak, kan du sjekke på din hvordan det ser ut der? Jeg har bare 2 kontakter som henger løst...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jepp skal sjekke på min hvordan d ser ut under setene.. men kor mye ohm skal d være på dæm hvis di ikkje fungerer og hvordan ser du at dæm e ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Lest på VACN at de skulle være 1ohm, men vet ikke om det stemmer. Er bare å måle alle sammen, er det en som har store avvik så det ødelagt mest sannsynlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 oki..hva har d fått slags mål på di 2 fremme på bilen din?:) skal gå å se på bilen min når jeg kommer hjem. så får du svar hvordan mine ledninge ser ut bak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Fikk ikke målte noe... Må ut å se igjen nå. Holder på å innstallere en Corrado verksted manual på pcen nå, skal se om jeg finner utav noe der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 finner man corrado verksted manual på nettet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ebay :D Ga vel 60kr får den jeg har, 2 cd plater :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perparker Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 tøft..må se om æ finn en manual..e så mye enklere da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg