Boosti Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Kjøpte meg en optima redtop batteri i dag, som jeg skal montere som et ekstra batteri bak. Batteriet foran er på 65Ah og optima batteriet er på 50Ah. Planen er og kobble fra pluss til pluss på batteriet, og fra minus til karosseriet. Sikkring i mellom batteri og fra batteri til forsterkere. Hvoran er det med forskjel på Ah, går det bra. Noe mer jeg må tenke på? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 går bra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er egentlig ikke lurt å koble ett nytt batteri lamed ett gammelt, da det nye vil bli redusert til det gammle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Det er ikke så gammelt det batteriet, det skal være ganske så bra. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg