texx Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvor kan jeg få kjøpt lite speil så jeg får lite speil på begge sider ? Mvh Lars Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvor kan jeg få kjøpt lite speil så jeg får lite speil på begge sider ? Mvh Lars kan skaffe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ...eller sjekk eBay ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvordan skaffer du det bekkis? er også intressert i det viss det er mulig, pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hvordan skaffer du det bekkis? er også intressert i det viss det er mulig, pris? du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-Jetta-MK5-5-Stock-Mirrors-For-All-MK4-4-New-Set_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33649QQitemZ290089469349QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting Ville heller gått for slike. Kanskje ikke akkurat disse da de kosta skjorta, men har aldri sett en golf med mk5-speil. Kanskje noe å tenke på? :) Har selv vurdert disse framfor f.eks m3-speil.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Golf-Jetta-MK5-5-Stock-Mirrors-For-All-MK4-4-New-Set_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33649QQitemZ290089469349QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting Ville heller gått for slike. Kanskje ikke akkurat disse da de kosta skjorta, men har aldri sett en golf med mk5-speil. Kanskje noe å tenke på? :) Har selv vurdert disse framfor f.eks m3-speil.. M3-speil har ikke noe å gjøre på en golf! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 svært enig;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Send meg pm med info om speilene dine bekkis.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Send meg PM ang lite speil på venstre side også...... meg vil ha,btw,jeg har sendt deg PM :morph: :jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Kan skaffe disse for 1100,-. Elektrisk med varme. Bare send en PM om det er noen som ønsker. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 reis på ditt lokale Volkswagen verksted og si du trenger komplett utvendig venstre speil til høyrestyrt bil, da får du det du er ute etter! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 NEPPE veldig billig da :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg