kvark Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 har sjekka litt rundt etter clutsj til bilen min en GTi 16v. Da fant jeg et clutsjsett på autospar til 1332,00kr. Er denne noe tess ettersom den koster over 1000 kroner mindere enn hos mekonomen? mekonomens pris er 2595kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvilken motor har du? superpolo her på forumet har noen clutcher til 1,8 8v med 5 trinns kasse:) Jeg betalte 900 inkl frakt for min:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg kjøpte min nåværende clutch hos autospar, egentlig mest fordi de kunne skaffe den asap. Synes den er grei nok.. blir litt fortere slitt kanskje?.. mulig det er kjerringkjøringa mi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvark Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hvilken motor har du? superpolo her på forumet har noen clutcher til 1,8 8v med 5 trinns kasse:) Jeg betalte 900 inkl frakt for min:) Har desvarre 16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 1300kr er billig for å være clutch til 16v:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg