Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hallo! ja, da har jeg kjøpt meg min bil nr 6 og alle er av VAG :) Elsker VAG biler!:cab Jeg har da kjøpt meg en Audi A4 1.8 Turbo. 97- modell..som har gått 185.000km Fult service hefte og og utrolig bra stand. før denne har jeg hatt 5 andre VAG som jeg nevnte(I rekkefølgen jeg kjøpte dem): -Passat 1.6, 97- -Golf II 1.8, 90- -Passat 1.8, 97- -Golf III 1.8GT, 94- -Golf II 1.8GTI 8v 86- -Audi A4 1.8T 97- :) Her har dere værtfall bilder av min nye bil :) Litt info: -185,000km. -Klima. -Metalik grønn. -1.8 turbo..150 hk. -Sports seter. -Lyst intriør på setene og tre intriør på dashen. -Avant. -Standar vinter hjul og sommer hjul. Planer med bilen: -Holde den mest "orginal" som jeg kan. -senke 60/60 kanskje..eller 40/40. -Noen fine 18"-19". -Kanskje bytte ut setene hvis jeg finner noe i skinn. -Bytte til alu/chrome intriør der det er tre intriør. -Pop off. -Chip. -Kanskje eff.anlegg -Nye felger mot sommeren. Noen som veit forskjellen på chiping hos TS i forhold til hos NBS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Se der ja, god mann! Gratulerer:) Har ikke mye kunnskap om chipping, beklager.. men er flere andre her inne som har. Så ut som det var bra planer du hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe, takk ;) Ja..veit ikke heeelt hva jeg skal sette først av planer. men tror..siden jeg har 150 hester. at jeg satser på felger og senk først så motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe, takk ;)Ja..veit ikke heeelt hva jeg skal sette først av planer. men tror..siden jeg har 150 hester. at jeg satser på felger og senk først så motor :) Jaada, motor er oppskrytt;D Utseende som teller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe..nja! klør veldig i fingra etter 200 gamp :P men mye diggere at folk sikler fordi de hadde gitt alt for å ha en så fet bil :P 200 hester kan man fort finne i mange biler..men en jævlig fet A4 er det faktisk ikke mange av.. Ikke i akershus område værtfall! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 her er en som gikk i lillestrøm område før.. en RS4 styla bil! den ga meg smaken på audi a4 turbo værtfall :) utseende messig og motor messig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ja var pen den, bare facelift lykta som mangla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja.. åssen ser de ut egentlig? er det mye stress å få de på denne modellen? hørte noe om at det må modes litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Anbefaler ikke pop off med resirk og åpent konfilter.. Min forgje bil var chippet på NBS, veldig veldig fornøyd. Ikke noe som helst problemer med den. Trimmet den noe mer utover chip og chippen holdt med. Så for min del er NBS og dems SKN chipp meget bra. Men sikkert andre som har prøvd TS sin å synes den er bra. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Anbefaler ikke pop off med resirk og åpent konfilter.. har hørt også at pop off og KN filter med chip ikke er en god kombi i det hele tatt.. at mye tull kan skje, noe i dette? jeg er HEELT fersk når det gjelder turbo.. men hva er de intrumenta til egentlig? :heyyou: mulig et dumt spørsmål..veit at de viser turbotrykk osv. men utover det..har det noe nytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Dette må til, kappes litt i forskjerm: Før og etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvordan fiksa du det? tok bare vinkelslipern eller? :P må dette bli gjort fint eller skjules dette av den nye lykta? blei en stor forskjell! veldig pent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hvordan fiksa du det? tok bare vinkelslipern eller? :Pmå dette bli gjort fint eller skjules dette av den nye lykta? blei en stor forskjell! veldig pent.. Er greit å få det noenlunde beint.. Jeg brukte dremel og liten kappeskive, fås på clas ohlson. Etter dette må du dekke det du kappa av med f.eks rustdreper og lakk etterpå. Tar bare en pensel. Tok en time og to å montere lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hmm..høres ikke ut som en så altfor dårlig ide :P er litt skeptisk til å kappe i min kjære uten noen spes kunnskap om sånt..men, prøve og feile er den beste måten å lære på sier folk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jepp pop off er ikke sunt for bilen din. Kjøper deg resirkventil, konfilter og chipper den så har du mer en grom nok lyd. Får du på effekanlegg helt fra turboen også blir det kanon. Sette på 3" downpipe fra turboen ned under bilen (altså riv bort hele katt) og enten 3 eller 2,5" resten av eksosanlegget. Strake rør bakover med en lyddemper bakkerst holder. Se på Rune sin faq på bytting av effekanlegg. Slenger også ut noen bilder Downpipen Videre fra downpipe under bilen Droppet ut den ene lyddemper på siden å førte rør rett til ny baklyddemper Bakre og den eneste lyddemperen jeg hadde Hjelper kanskje litt dette her. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg