JuIius Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Bra oppmøte på BMW.... Tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Pudding noen må jo rydde banen litt dekkrester som ligger igjen er varme ;) Bra jobba ja! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Jonte Det der er vel hun der Christine eller noe. Vært i Vi Menn et par ganger.. Fy fan hun er strøken! Strøken? det er jo plastikk hore diluxxe, måkke la deg lure av de RUNDE falske puppene hennes, JA hu er dum som en stokk dynka i vann! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Ascona Audisentrum sin røde S2 sedan ble litt bananforma når en tulling i en cossie ikke klarte å legge brei, så han traff siden på audin istedet liksom.. Forøvrig har vel audisentrum kun 1 S2, den grå er ingen S2 såvidt jeg vet.. Stemmer den den grå er en Audi 90 med 2,2 TQ Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by ozzy Ja det var få folk der, null problem med parkering og plasser. Heheh synes synd på de som sa de skulle komme i 9 tiden om morgenen, for det var kalt sick. Var gøy der, selv om det ikke var så alt for mange der så var de feteste bilene der. Jeg kan skrive under på at det var kaldt kl 0900! Men det var verdt det :) Må legge til: FSR - Du herjer! Om natten drømmer jeg om at jeg kan å kjøre som deg! (og at jeg hadde en AE86...seff) :D Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 FSR: Nå må du slutte med å trå oss andre ned i søla med din fantastiske kjøring! Du har trent lenge, kan jeg skjønne? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by tekNetium FSR: Nå må du slutte med å trå oss andre ned i søla med din fantastiske kjøring! Du har trent lenge, kan jeg skjønne? He he. Jada, har nok kjørt en del bil opp gjennom årene. Begynte med gokart når jeg var 12, formelbil når jeg var 16 og masse annet etter det. Har alltid vært glad i å sladde også. Dvs. jeg er av den oppfatning av at bilkontroll er viktig, også i racing sammenheng. Det er egentlig rart at så få utøvere trener bilkontroll. Det er hele tiden fokus på hundredeler, og det er forsåvidt greit, men det hjelper ikke å kjøre et par hundredeler fortere dersom man snurrer i siste sving. Defor har jeg alltid trent mye på å sladde i høy hastighet på bane. Selv med formelbil. Men så vant jeg mitt første formel ford løp i England som 17 åring ved å sladde rundt en konkurrent på yttersiden i siste sving. Etter det var det liksom greit :D Dessverre er ikke sladding så veldig akseptert som en egenskap som kjennetegner en dyktig fører, og det synes jeg er litt dumt. For å si det slik: Ulykker i trafikken skjer ikke fordi det går fort, men fordi føreren mister kontrollen når det plutselig begynner å skli... Det er fullt mulig å gjenvinne kontrollen på en bil som sklir, men det krever trening. Men trening på dette anses som herjing og er fy-fy. Spesielt på en øde parkeringsplass!!! Ja, nå sporer jeg litt av igjen, men jeg takker for cred. og beklager at jeg tråkker andre ned i søla :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR He he. Jada, har nok kjørt en del bil opp gjennom årene. Begynte med gokart når jeg var 12, formelbil når jeg var 16 og masse annet etter det. Har alltid vært glad i å sladde også. Dvs. jeg er av den oppfatning av at bilkontroll er viktig, også i racing sammenheng. Det er egentlig rart at så få utøvere trener bilkontroll. Det er hele tiden fokus på hundredeler, og det er forsåvidt greit, men det hjelper ikke å kjøre et par hundredeler fortere dersom man snurrer i siste sving. Defor har jeg alltid trent mye på å sladde i høy hastighet på bane. Selv med formelbil. Men så vant jeg mitt første formel ford løp i England som 17 åring ved å sladde rundt en konkurrent på yttersiden i siste sving. Etter det var det liksom greit :D Dessverre er ikke sladding så veldig akseptert som en egenskap som kjennetegner en dyktig fører, og det synes jeg er litt dumt. For å si det slik: Ulykker i trafikken skjer ikke fordi det går fort, men fordi føreren mister kontrollen når det plutselig begynner å skli... Det er fullt mulig å gjenvinne kontrollen på en bil som sklir, men det krever trening. Men trening på dette anses som herjing og er fy-fy. Spesielt på en øde parkeringsplass!!! Ja, nå sporer jeg litt av igjen, men jeg takker for cred. og beklager at jeg tråkker andre ned i søla :D Helt enig med deg på det du sier her om trening! ps, tråkk ivei:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Ascona, hvem sin film var det du så opptaket på? Få den lagt ut på nettet, så vil nok en og annen forandre mening.. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR Ja, nå sporer jeg litt av igjen, men jeg takker for cred. og beklager at jeg tråkker andre ned i søla :D Jeg tilgir deg, hvis jeg får sitte på en tur :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by pIMp Jeg tilgir deg, hvis jeg får sitte på en tur :D :D Jada, du har kølapp nummer 134 :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR Jada, du har kølapp nummer 134 :D Nr. 135 jeg da? :) Si ifra når det nærmer seg :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 i godt driv?=???? Kan umulig gå fort detta, lastebilen henger godt på dere han gitt! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 LOL! Må være sinnsykt sprek lastebil :cool: Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by FSR Jada, du har kølapp nummer 134 :D Huff.... bare 2 nr igjen til jeg får site på da:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg