Lethal Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Mazdius Snu skjermen! thumpsup Neida, men har du prøvd å åpne den i power dvd eller liknende? nopes.. har ikke prøvd dvd programm enda... prøvde bare i divX player... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Den er ikke konvertert til divx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Mazdius Den er ikke konvertert til divx bare testa hender det funker, også spiller divX player mange andre ting enn divX oxo;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Pudding Mazdius har vært så snill å filmet Ascona sin breisladding litt last ned her : http://www.puddingvideos.com/mazdius/ascona.mpg LAGRE MÅL SOM :D også et lite screensh0tt Nice musikk Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 lol Charlie Chaplin thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by sheriff Er lillesøstra no fin'a?? Rå hu Christina. Søstra til tanja hansen? Hun var en søt og uskyldig teen da hun var hos oss ;) Har ikke sett a på et par år, men hvis hu har gått i storesøsters fotspor har a vel vært på Volvat hu og :D Tanya Hansen ser kanskje ut til å være et forbilde...ikke vet jeg. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by 18tom Ingenting slår god gammel norsk musikk, eller.... ;) Det er nok veldig mange år siden ja....80-tallet med hockey-sveis og rosa Ball genser :D Ahhh, det var tider.. :D:D Hehe.. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by rdl i godt driv?=???? Kan umulig gå fort detta, lastebilen henger godt på dere han gitt! Sinnsykt kul kjøring FSR!! -- FSR = Fort Som Robert?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by rexiplex Har lagt ut en film fra helgens happening på www.rextad.com . Fila er på ca 55 MB, og kvaliteten er kanskje ikke den beste men..... Anyway - Enjoy! nesten ferdig med å laste ned, ble avbrutt for 4. gang, men når jeg skulle fortsette å laste ned nå fikk jeg spørsmål om brukernavn og passord...? hjelp Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 FSR! Neste års look? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 FSR, du burde heller modde den slik isåfall: ååå så tøff den er!! skukke tru det var rolla' :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 De var jo egentlig ganske like, untatt for at den jeg la inn er i str. 1/10 og er av merket HPI... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Har lagt ut en del bilder på hjemmesia mi.... http://www.tingeling.net Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by G60Turbo nesten ferdig med å laste ned, ble avbrutt for 4. gang, men når jeg skulle fortsette å laste ned nå fikk jeg spørsmål om brukernavn og passord...? hjelp Jeg lagde et speil jeg. Dersom det var veldig feil gjort av meg så beklager jeg, skrik i såfall ut så fjerner jeg ting. Speil: http://mm3.raboc.org/~olekvi/msie_wmp_sucks.html Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by raboc Jeg lagde et speil jeg. Dersom det var veldig feil gjort av meg så beklager jeg, skrik i såfall ut så fjerner jeg ting. Speil: http://mm3.raboc.org/~olekvi/msie_wmp_sucks.html hmm, sier meg ingenting.... :) eneste speilet jeg kjenner til har jeg i bilen. men går det ann å få laste ned resten? var vel på nesten 50mb nå.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg