Rabbithole Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg har funnet ut på min golf at jeg kan selv bestemme hvor lenge intervallene på vindusviskerne skal være, dette gjorde jeg ved en tilfeldighet. Jeg viste ikke at dette gikk an, men det var iallefall moro å finne ut av det, og ikke minst nyttigt. Slik gjøres det: 1. Først setter jeg viskerne på intervall 2. Deretter slår jeg av viskerne 3. Når ruta har blitt sånn passe full av vann/sprut så velger jeg igjen intervall modus. Dette fungerer hver gang, så nå kan jeg stille inn intervallen etter hvor mye/lite det regner. Fungerer dette på alle biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Om det fungerer på alle biler vet jeg ikke, men det er vel standard på Golf 3, vertfall.. Tok litt tid før jeg fant utav det selv, trodde intervallgreia mi var defekt siden jeg aldri fant noe logikk i hvor lang intervallet var.. :P Står visstnok beskrevet i instruksjonsboka. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 alle biler betyr det alle golf biler? :P for hvis det er tilfellet, så japp, det gjør det :D iallefall denne modellen. På 4'ern er det iallefall en tapp hvor man bestemmer dette fra, mens golf 1 og 2 mangler dette..iallefall etter mine erfaringer;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Om jeg ikke husker feil er det fra o-4sekunder! får den liksom ikke til å gå hver 6sekund! Rett meg om d er feil:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Steike, der lærte jeg noe nytt! :D Kjekt og finne ut nye ting om bilen etter 1,5 år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Om jeg ikke husker feil er det fra o-4sekunder! får den liksom ikke til å gå hver 6sekund!Rett meg om d er feil:p Det skal vel funke opp til 18-20 secs mener jeg..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 lenge leve instruksjonsboka :doh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 0-4 sekunder er ikke allverdens tid nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbithole Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg får det til å funke opptil 15-20 sekunder... Ja det står kanskje i instruksjonsboka, men hvem leser vel den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ikke mange nok. Har inntrykk av at flesteparten går glipp av mange nyttige funksjoner (på alt fra mp3spillere til biler) fordi de ikke gidder å bla i instruksjonsboka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Var slik på en astra til en kompis av meg også Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg