[dEvil] Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 må jeg gjøre mye hviss jeg skal sette på passat håndtak på Golfen?? spiller ingen rolle fra hvilken passat... Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Har du to stk av den firkanta varianten send de til meg, jeg trenger de til min nyinnkjøpte 90 modell. :) Men for å bruke Passat håndtak må du nok ha med plata fra døra. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by [dEvil] må jeg gjøre mye hviss jeg skal sette på passat håndtak på Golfen?? spiller ingen rolle fra hvilken passat... øhhh.. de gamle 32b ene som jeg har har vel like håndtak som golfen.. 35i'n har jo andre typer da må du vel nesten ha platestykket.. og 3b'n gjelder vel det samme.. så skjønner ikke den helt den "spiller ingen rolle fra hvilken passat" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Skjønner du ikke. Gutten vil ha passat dørhåndtak på golfen :D :D :D :D :D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg