Turbodevil Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jepp, bygg ut ett stag eller to fra toppdekselet eller noe som er i nærheten på motoren og skru fast via boltene til kompressorhuset eller noe på tubaen...Mulig jeg har gått glipp av det, men hva for ett sprut skal du kjøre med? EDIT: fant det ut... haltech Tenkte å lage noe sånn som cosworth gutta bruker.. Er haltech f9 jeg kjører med ja Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Har du noe info om den turboen? Har samme turboen, men fikk ikke noe specs på den. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har du noe info om den turboen? Har samme turboen, men fikk ikke noe specs på den. Er usikker på merke men.. T3/04 med 360 graders lager, kompressorhus på A/R 50 og eksoshus på A/R 63.. noe mer enn det vet jeg ikke.. Sten parner motor har foresten skrudd opp prisen på denne turboen fra 4100,- til 6700,- Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Er det noen som har skivene til umbrako boltene til toppen?? Jeg skal bytte ut sekskant skruene med umbrako bolter men mangler skivene... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Noe nytt her da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Bilen er til salgs: AutoDB.no Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 hva er size på cooleren din? jeg lurer på om jeg har for stor cooler til 242en min :S den er 60cm på cellpakken, ca. 80cm totalt med inn/utløp. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Selger du Alex? Trodde jeg skulle få se den inn på Statoil jeg! ;) Du mobbet jo min bil med Laguna-lippen.... :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 hva er size på cooleren din? jeg lurer på om jeg har for stor cooler til 242en min :S den er 60cm på cellpakken, ca. 80cm totalt med inn/utløp. Då tror jeg den er litt stor. Kjøleren min er 45cm på cellpakken, 62cm totalt, 29cm høy og 8cm dyp. Og den passer nesten akkurat i fronten. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Selger du Alex? Trodde jeg skulle få se den inn på Statoil jeg! ;) Du mobbet jo min bil med Laguna-lippen.... :P Ja, jeg må desverre kvitte meg med den no. Jeg har ikke muligheter til å fullføre den og trenger pengene. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 prisantydning?:disco Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 prisantydning?:disco Det står jo i annonsen Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg