Thor Eirik Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hadde bare tenkt å kappe en eller to runder på orignalfjørene fram til eg fikk nok penger til senkesett:S Har en annen ide me skåla mulig eg senker den sånn at fjøra ikkje kan sprette ut eller far min finner på noe lurt:P Men takk for råd og svar og trist me onkelen din sin bil da. Takk for svara:) Btw. kjører originaltme mangeeika felger:S eller kapsler ska legge ut nye bilder snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 hvis du kapper 2 runder er det ikke noen fare.. hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosspipe Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 pen bil,. spesiell farge :p kapp to runder på fjæra å få på noen felger så blir dette bra Siter 1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil 1980 Chevrolet caprice classic 5,7 [x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Senksett koster ikke store pengene, hvorfor ikke gå for det i stedetfor å jalle til med kappa fjærer? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 fordi bilen blir høyere med senkesett... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 fordi bilen blir høyere med senkesett... sant nok at bilen ikke blir mye lavere me senkefjører og d er ikke dyrt me senkesett, mn når en har andre ting som er litt viktigere å tenke på er kappping ikkje så værst for min del og to runder høres ikkje ut til at ska være noe problem så eg satser på d!! Takk for svar folkz:):camper: Bilder kommer må bare skaffe de først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Noen nye bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 go vogn :volvopower: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 go vogn :volvopower: Ja jævla go. er på tanken på å selge, mn vetje ka d blir til:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har kappet 3runder foran og 2bak, har vært uheldig å fløget over store humper i fart uten at en fjær har falt ut av posisjon. Så kapp ivei. "Senkesettene" man får til 240 er jo mere jalla enn å kappe fjærene.. blir ikke lavere og heller ikke særlig stivere. Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Få på original helsvart grill og ellers svarte lister rundt om på bilen, senk og noe bedre felger så blir det knall :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg