henrix Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Da fikk jeg handlet meg en Caddy! det var deilig! en del monteringsjobb gjenstår.. men det funker! hadde nettopp skrivd MASSE men så blei alt sletta, så nå er jeg litt små muggen.. derfor gjør jeg detta enkelt å greit! så følger jeg på med info etterhvert! Planer for bilen: Emblemfri grill (bestilles) custom eksos (bestillt) 90 fanger (fulgte med) Bredding (fulgte med) "audi" håndtak (fulgte med) 1,8l motor. (har innsug men mangler topp) Lakk! (har delvis bestemt meg for en farge som heter "Mandarin Candy) kommer sikkert masse mere! pix: deler: ratt fra Scirocco, GTI interiør og instrumenter. mere deler senkefjører: 90 fanger prøvemontert å blei über lav foran enderøret som er bestillt! (skal monteres på tvers under bilen så bøyen kommer ut bak, skal ligge som en cat. HVIS dere forstår? skal prøvemontere når jeg får den fra USA!) og til slutt et lite spørsmål! HVOR i svarte skal denna hen?:P kom gjerne med innspill! Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 skal ikke den slangen inn på forgasser da? De bilene der kan bli meget rå:) lykke til videre.:) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 den slangen skal nok på forgasseren på innsida mot torpedoveggen. Du må bruke et speil for å finne hølet... Har en 1.8 liter motor fra 2'er golf liggende. motorn har satt seg. har ikke bruk for den jeg da jeg trengte bare girkassa som satt på den. Kanskje toppen er ok. interessert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 takker for svar! skal se om jeg klarer å løse dette lille mysterium:D TG Opel: PM sendt;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 på tide med litt update da eller?;) vel det har ikke skjedd veldig mye enda.. venter til det blir litt varmere og litt mere tyngde på lommeboka!;) men jeg fikk en hyggelig overraskelse i posten idag:D å her er den;) den lommelykta var faktisk litt stilig;) lurer på om noen lager custom sånne? her kæn du grille loffen din tralalalalala<3 det var det for idag;) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hehe, det blir ikke litt "overkill" med den potten? Det er ikke det at jeg kanskje kjøper en i samme størrelsen, men...:D Pen bil, står selv på trappene til å kjøpe Caddy:) Dette demper ikke begeistringen akkurat:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 det er godt å høre!:D overkill? tja;) men blir gromt! blir mest sansynligvis Sidepipe;) kjøp deg caddy! å bli med i klubben!:win Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg