N3RKO Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 har lyst på mer krutt i min td. Leser at folk skrur opp til 1.1bar!? hvordan juster diesel og turbo? det er snakk om 1.6td Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg kjørte på rundt 1,5-1,6bar på min. Med mye diesel trykk å da. Er ikke holdbart i lengden vil jeg tro, men kjørte fint halvt år med full gass hver dag, men trur kanskje du bør være bittelitt nøye med bra olje å skift, + ikke ha full gass på kald motor. Noe som ikke jeg gjorde:knock: Men skjekk http://www.golf2.dk der er det mange tråder om hvordan du gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 så lenge du samsvarer me disel trykket å turbo trykk så holder det i massevis:) ha helst en turbo måler men skal du bra futt så skruv opp ti 1,2-1,3:) holder i masse vis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 så lenge du samsvarer me disel trykket å turbo trykk så holder det i massevis:) ha helst en turbo måler men skal du bra futt så skruv opp ti 1,2-1,3:) holder i masse vis:) Ja, helt enig. Ikke rør noe turbo trykk greier før du har måler, har alt å si. Men 1,2-1,3 er bra, har endel power+ att du ikke belaster motoren max. Mener å ha hørt att turboen ikke er så mye mer effektiv over 1,4bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 den er effektiv over 1,4 ja:) men det er ikke anbefalt vis du skal få futt i en bilen uten å gjøre så mye så anbefaler å skruv opp til 1,2-1,3;) men NB! skaff turbotrykk måler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har hørt noen har kjørt på 1,6 i ladetrykk,da gjorde bilen ca 0-100 på rundt 10sek,tilsvarer nesten det samme som en gti:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg