ba_straume Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg har en passat 3B 2000 mod. i det siste så har alle dørene begynt å låse seg når jeg starter bilen. det skjer også at dørene låser seg opp og igjen når jeg kjører. noen som har peiling på hva dette kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Er det vått i dørken din? om det er/ har vært fukt i dørken foran førerstolen så er der noen loddepunkt/ ledningsamennfyninger der som bruker å irre i stykker. Bør løfte opp teppet å sjekke disse. ev. kan det jo også være problem med en dørlås eller ledingene ut til dørene dine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ba_straume Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ja da kan det nok være det, blir jo en det fukt på og rundt mattene nå for tia. takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg