colt Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hei! I går kveld så skulle jeg kjøre inn i en rundkjøring så kom det en annen i full fart fra innkjøringen ved høyre, så jeg måtte bråbremse og svinge unna for at det ikke skulle gå dritt, så når jeg svinget unna kom jeg nær kanten på rundkjøringa og etter det har det vært en dunkelyd når jeg svinger, den er veldig intens og det dunker fort... Var på statoil og lånte løftebukk i dag og sjekket hva det kunne være, da så jeg ikke noe som var løst eller noe, men har en liten anelse om at det er enten drivknute eller noe lager av no slag. Noen av dere som vet hva dette kan være ? skal ha den på verksted i morgen på forstillingskontroll ihvertfall. Takker for svar på forhånd Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Tipper det er "øye" bolten som holder stabstaget gjenom bære brua som har knekt. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Problem løst :p Var ikke det jeg trodde... vil ikke si hva det er, for flaut :p Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Tell me.. en høns som lå oppunder der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Punktert? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg