daggis Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Har et stk. solex gasser til golf 1.8, fin hvis du vil ut av pierburg helvete. En 1.8 topp, blokk o.s.v. Har deler til å sette sammen en komplett 1.8 motor. Kanskje noe for dere 1.6 folk? Innsugsmanifold fra 1.8 GTI med gasspjeld og diverse. Et stk så og si nytt gasspjeld. Begge bensinpumpene fra GTI. Den ene er ny (den dyre av de). Den andre er så og si ubrukt. Må hentes i Asker, kan envt. bringes. Alt er i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 hei du har vel ikke en innspurtdyse til overs?? den jeg trenger er en 049 133 551A Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Innsprutdyse, er det en injector eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by daggis Innsprutdyse, er det en injector eller? vet ikke, den er til mekanisk innsprut hvis det hjelper.. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Ja, den som sitter på enden av de slangene og går ned i blokka rett over innsuget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by daggis Ja, den som sitter på enden av de slangene og går ned i blokka rett over innsuget? stemmer det. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Har bare 4 og de trenger jeg selv :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Ingen som har problemer med pierburgene sine som vil ha ny gasser? Passer rett på! Greiene kan også byttes mot bilstereo greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 får man bedre ytelse/mer hester enn med pirgurk da ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Det tror jeg ikke, men volvos b200 serie motorer hadde også solex, disse passer på dette innsuget, og vil gi mer ytelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Ingen som vil ha litt mer futt i 1.6n sin? Er i god stand, litt slitekanter i sylinderen, men ikke noe fæle greier. Alt er rensket for sot og drit. Går billig. Vil bli kvitt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Hva om jeg gir det bort gratis da? Fortsatt ingen som vil ha? Bare å hive denne blokken og toppen over på din 1.6 liter, og du har en meget billig effektøkning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 hva skal du ha for bensinpumpa? mangler på min gti..den som ligger ved bak ved tanken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Den runde litt store? 500kr, den er splunk ny, og jeg har kvittering på 1835kr på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg