jettamaster Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 tenke eg skulle kjøpa meg ein ny sveisemaske med automatisk nedblending. var på astrup (bergen) og der hadde dei masker til gode priser. det dei hadde var: - esab ramatic 3-11 til 940kr - esab eye-tech II til 990kr kva er best av desse?? kom gjerne med andre forslag til ein formyftig prislapp. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 viktigt at du sjekker hvor rask blendetiden er. Har prøvd noen masker som har for sein blendetid,og det var ikke så bra når du skal sveise litt mer en bare10-15 punkter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Du burde også sjekke om det er løse glass mellom selvblender'n så det går ann å bytte ut disse, for sveiser du en del så blir de fort dårlige etter sveisesprut osv. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hvor mye skal du sveise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 eg er ikkje ein proff sveiser men kommer å bruke den når eg skal punkte og litt søm sveising. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg har en speedglass sveisemaske med autoblend til rundt 1200 kr. Kjempefornøyd med den, sveisa en del både mig og pinne :-) Gå for den dyreste det er jo esab masker sikkert kurrante Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har en ESAB (Eyetech?) med bryter for DIN10/11. Har skiftet det klare glasset foran kassetten, og det kostet tyve kr ell.no. Jeg har brukt den i 5-6 år og liker den veldig godt. Solcellepanel = null batterier, bra tilpasningsmuligheter til hodet og strammehjul som holder den oppe når du prater skit. Den er monokrom grønn og er lys nok til å gjøre enkle ting uten å slå opp maska. Det er også opphøyde kanter slik at du ikke riper opp glasset når du legger den ned. Eneste ulempen (gjelder det alle masker?) er at den tilter litt for fort når jeg jobber litt trangs f.eks inni/under bilen og tar med meg ei arbeidslampe som trigger lyssensoren. Jeg betalte 990kr+mva for den. Jeg ville bytte inn til en DIN8-13, men da må jeg kjøpe hele maska og det kommer på 2.500kr m/u mva. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 jeg syns esab sine masker er best. jeg bruker dem på jobb. så jeg er veldig fornøyd med esab.. andre jeg jobber i lame sir att speedglass er det beste. men det kommer helt ann på hvor mye du skal bruke den Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg