Bestigo Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Skal du lakkere bilen helt ned eller lar du plastikken være original? Ettersom bilen er svart, så synes det ikke så mye uansett men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Begge Deler:yodude: Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Skal du lakkere bilen helt ned eller lar du plastikken være original? Ettersom bilen er svart, så synes det ikke så mye uansett men. har ikke bestemt meg helt enda...men klart det er jo litt penere med lakk helt ned...får se hva jeg bestemmer meg for :) Ser foresten du er fra odaln?Åssen passat kjører du? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Begge Deler:yodude: hehe ja det blir begge deler men veit ikke om jeg har råd till begge med en gang :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvilke planer har du for stereo da? Sub? Nye høyttalere foran? Full pakke? :D Jeg gikk for stereo først, men har veldig lyst på chip nå ja. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvilke planer har du for stereo da? Sub? Nye høyttalere foran? Full pakke? :D Jeg gikk for stereo først, men har veldig lyst på chip nå ja. Jeg veit ikke helt enda jeg da :) Blir vel noen 12 tommere hvertfall. :) Ja har jo lyst på chip jeg å men som sagt får vurdere hva jeg tar først Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 har ikke bestemt meg helt enda...men klart det er jo litt penere med lakk helt ned...får se hva jeg bestemmer meg for :) Ser foresten du er fra odaln?Åssen passat kjører du? Kjører en sølvfarga passat. Skal legge ut no bilder bare jeg får sommerfelgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Jeg veit ikke helt enda jeg da :) Blir vel noen 12 tommere hvertfall. :) Ja har jo lyst på chip jeg å men som sagt får vurdere hva jeg tar først Passat er enkle å bytte høyttalere i så jeg ville byttet disse også ;) De fleste 6,5"/17cm komponentsett passer uten modifiseringer. Men så spørs det jo hvor mye du vil bruke på stereo da, blir fort kostbart. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Kjører en sølvfarga passat. Skal legge ut no bilder bare jeg får sommerfelgene ja ok :) bare å slenge ut!Åssen felger blir det? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Passat er enkle å bytte høyttalere i så jeg ville byttet disse også ;) De fleste 6,5"/17cm komponentsett passer uten modifiseringer. Men så spørs det jo hvor mye du vil bruke på stereo da, blir fort kostbart. Ja syns egentlig dem spiller mer en greit nok vil bare ha litt mere bass :) men vi får se... :) jeg veit aldrig hva jeg vil før jeg faktiskt har handla alt for mye hehe Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapshot83 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 trur jeg har sakt det mange ganger før..men du har en jævelig fin bil! Siter Idrett lukter svette..Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg