Volvo_madness Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Idag ble jeg lykkelig eier til en 2002 modell Passat 1,9 Tdi 100hk. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en 130 hk men i siste sekund så ombestemte jeg meg da jeg fikk et bedre tilbud på denne. Bilen er helt original med svart interiør. Her er to bilder på den tatt med mobilkamera: Har hvertfall et utgangspunkt til å gjøre noe småtteri med. Planene er ikke så mange enda men noen har jeg hvertfall: 1. 19" felger til våren 2. Chip 3. Senking 4. Sote ruter 5. Øyelokk 6. Emblemfri grill 7. Takvinge 8. Muligens fjerne hengerfeste Oppdateringer kommer vel ettersom det skjer ting med bilen :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 gratulerer med pen bil, blir nok bra denne og:) har du fått solgt gamlebilen da? Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 gratulerer med pen bil, blir nok bra denne og:)har du fått solgt gamlebilen da? Takk takk :) Jepp gamle bilen forsvinner helt opp til Brønnøysund faktiskt....litt kjett på ett vis men... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ja da kom det litt snax i posten idag så da har jeg noe å fikle med i helga :) Øyelokk både oppe å nede å emblemfri grill :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonomega Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ja da kom det litt snax i posten idag så da har jeg noe å fikle med i helga :) Øyelokk både oppe å nede å emblemfri grill :) Fin bil du har fått deg!:) Hvor har du bestilt øyelokkene? Siter Lykkelig eier av 99mod passat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Fin bil du har fått deg!:) Hvor har du bestilt øyelokkene? takk :) har bestilt de hos nbs...å grillen kjøpte jeg hos quality autoimport. Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ja da blei det vel et någenlunde resultat av helgas mekking... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Fin bil;) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Fin bil;) Takk takk i like måte :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 funnet deg felger eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 funnet deg felger eller ? joa har da noen jeg vil ha men vi får se....fått tilbake bilen? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindurt Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Denne bli nok fin ja Shawn!:) Gleder meg til å se:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Denne bli nok fin ja Shawn!:) Gleder meg til å se:) takk takk :) ja får håpe på det beste :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 skal ikke mere til enn noen øyelokk, og emblemfri grill for å få en helt annen bil:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 skal ikke mere til enn noen øyelokk, og emblemfri grill for å få en helt annen bil:) nei sant det...blir ikke så mye mer heller...en takvinge etter hvert!Da er følgende bestillt: 1.Felger å dekk 2.Justerbart senkesett 3.Time for soting den 2 april :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg