Boosti Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Jeg har en mondeo fanger i tynn platikk, hvor det er laga to hull til feste av ekstralykter. Men hvordan er det og lappe/skjøte i en sånn plastikk fanger. Er det holdebart og hvordan burde jeg gjøre dette? Fangern er også dårlig lakker en gang i tida, så det har begynnt og flasse av litt lakk. Jeg tenkte først på og skrape den av, men da blir det mye riper og etter arbeid. hvordan fjerner jeg enkelt og greit denna lakken? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ska vell være mulig å plastsveise denj kansje Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg