kentiver Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Har nå på vinteren sachs gas dempere (1 år gammelt, brukt ca 6 måneder), på bilen. med orginalfjærer. Men bilen blir lavere bak enn fremme:/ WHY? Er ikke noe i bagasjerommet. Demperene er ikke gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Kjøp nye fjærer Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ok, men i sommer så hadde jeg på gule koni, ganske nye dem også, og helt nye fjærer. 40mm bak og 60mm fremme, men da ble den også ganske lav bak:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ok, men i sommer så hadde jeg på gule koni, ganske nye dem også, og helt nye fjærer. 40mm bak og 60mm fremme, men da ble den også ganske lav bak:/ kanskje fjærene var feil plassert hehe:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hehe, nejda, er 100% sikker på at det var rett:P Men skiftet alt fremme, kommer ikke på hva den heter men den gummifestet som er øverst på demperen\dempertårnet, de byttet jeg ikke bak. Foringene har vel neppe noe med det å gjøre? Har et sett polyforinger liggende, har bare ikke noe verksted i t-heim som jeg kan bruke =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Tror nok det er et ganske vanlig syndrom på 2eren det der? Siger alltid i ræva med mindre man har gewinde eller mye mer senk foran enn bak. Slik var det hvertfall med gamle 2eren min, var godt sigen bak.. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Har ikke det problemet jeg. Det er ikke kappa. Enda det er ett gammelt JAMEX sett som er gått 45000km i mitt eie. + så sto det 4år på en jetta fattern hadde og i tillegg ble det kjøpt brukt. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hmm, ok. Irriterende:P Får se når jeg setter på senkesettet igjen hva jeg finner ut. Satte bakdemperene på det hardeste sist, men alikavel ble den litt lav bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 sett på senkeskåler framme Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ok, men i sommer så hadde jeg på gule koni, ganske nye dem også, og helt nye fjærer. 40mm bak og 60mm fremme, men da ble den også ganske lav bak:/ Det var veldig rart syns jeg. De demperne er jo også ganske så harde. Veit ikke hvordan bilen blir hvis foringene i bakstillinga er slitte. Er det dem du har liggende i poly? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ja har di liggende i Poly, har alle foringene til bilen i poly, er det mye stress og bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Hadde samme problem på en golf jeg bygde om. Hadde 60mm forran og 40mm bak fra jamex til 1,6l. Måtte bytte fjærer til gti samme som det andre, men bilen blei da høyere bak. Kjørte ca 20000km uten forandring. Hadde dempere fra jamex også da. Bilen blei også mye stivere å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tror det er noe som er skikkeli galt bak. Siste dagene har den sigd veeeldi ihop bak, så må vel bytte dempere i helga, men er så sabla vanskelig å få dem av fremme oppe i dempertårnet jo :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Tror det er noe som er skikkeli galt bak. Siste dagene har den sigd veeeldi ihop bak, så må vel bytte dempere i helga, men er så sabla vanskelig å få dem av fremme oppe i dempertårnet jo :( er det den siste mutter i dempertårnet du ikke får løs? plagdes med det samme på min... sprut på litt 5-56 så løsner den nok:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er selve festet til demperen, går jo på en ganske stor mutter der, men når jeg prøver å løsne den så går hele demperen rundt, og sist ble det brukt umbrako for og holde den fast, men den knakk selvsagt sist så jeg får den ikke ut igjen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg