Gå til innhold

Denna golfen

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny golf nå , siden den jeg har begynner å bli litt sliten . Har sett på div sider , så fant heg denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=282043

27 500 var ikke så dyrt for med tanke på at den er eu ok og "kun " har gått 114 000 km . Noen som har noen kjnnskap til denne bilen ??

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde vel godt godt over 200 når jeg hadde den..

Skrudde litt på den bilen, bytta interiør gikk over motoren, bytta ett par motorfester og reg, reim, kjøpte nye 15" med dekk og litt annet dill&dall..... husker ikke helt alt, har vært så mange andre mk2 i mellom.

Er pent interiør i den, fra en 91 GL, blått.

Er en 1.6 forgasser, fin i lakken, lakka i 99-00 ca, ikke i 96!

Senket 40mm!

Jeg vet ikke hvilken stand den er i nå, men den er vel fin enda tenker jeg. mellom 20-25 er den vel verdt om den har beholdt "shinen" tenker du burde klare å få den ned noen tusen, det hadde iallefall jeg klart...

"fixed by tommy" står det på den bak, høyre side, var vel han som lakka den og bygde panseret.

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort noe radikalt med km standen ja, eller eieren før har gjort det... den sto iallefall på 180 eller litt mer når jeg solgte den, og han som hadde den etter meg(bekjent) kjørte langt før han solgte den, så over 200 har den gått. Men nå er ikke km standen alt man skal gå etter, spesielt ikke på golf... mye deler er byttet, så mye er bra, ta heller å se på hvordan den tekniske tilstanden er enn km-standen. En lav km er ingen garanti for at bilen er godt behandlet.....

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk ,, som ,, forstilling , rust , alt av slike deler ,, Skal nok ta en naf test på den aj ,, Sendete mail til han . Han sa det var bytta motor på den ,, burde kanskje gitt info om det litt før da jeg spurte om det var noe spess jeg burde vite om den .. Eller hva ??

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det satt iallefall org. motor i den før... og det gjorde det vel inntil i fjor sist jeg hørte om den... tror det har vært 3 eiere etter at jeg hadde den, så har ikke helt oversikten. Du får sende meg en PM om du skal dra å se på den da, har jeg mulighet kan jeg godt bli med, lenge siden jeg har sett den nå

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider