David_G Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 hei. grøftelysa på min 740 virker ikke. jeg har tjekket pærene å den ene var gåen men den andre virker. de skall vell fortsatt lyse i den ene da? lyser ikke i bryteren når jeg slår på den heller. en kammerat av meg har samme problemet å veit ikke hva som er gærli der heller.. noen som har vrt borti dette før? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 skjekk sikring skjekk om jordinga på lyktene sitter ordentlig fast i karroseriet. eventuellt ohme kretsen Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 kan sjekke rele, sikring, og jord. hver lykta er jorda fremme oppe i hjørne på skjermene, rett bak blinkerne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 okey takker da skall jeg tjekke de! Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 er no bare å ta ett multimerer og bjynne og måle. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg