Cheron Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Skjære ut det "lokket" som spredere skal stå ja... Thats it... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Da er det vel slutt på denne koselige tråden som har gledet mange her nå, jeg tror på at du kommer sterkt tilbake :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Cheron Rolig mann.. :) Skal ikke svikte VW :) det er bra å høre, vi får møtes over et par pils og snakke litt bil snart. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Ja.. Den pilsen har vi hatt til gode siden mars.. :D Hehe... Får komme en tur neste gang jeg skal til Oslo.. Med eller uten bil, eller VAG produkt ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 ja, det er nok vemodig.. men regner med du kommer sterkt tilbake :) det var en flott bil som var deilig å kjøre.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thehalfnakedchef Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hei Hei Folkens! Dere kan alle slappe helt av! Denne bilen har mange gode år og kilometer foran seg! Har akkurat bestilt komplett Tuff Kote behandling til den. Blir gode greier!! Hvis dere er innteresert kan jeg legge ut info på denne tråden etterhvert. Ellers blir det etterhvert en tråd på VW-Audi Club forumet om bilen! Hilsen MEGET fornøyd ny eier!!! Siter 86 VW Golf Gti 16V 81 daihatsu charade 1.0 XO solgt 98 VW Passat 1.8 stv solgt 95 Seat Cordoba 1.6 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Skulle faen bare mangle du ble fornøyd :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Åssen går det med gamlebilen min? Lever den i beste velgående der oppe i Tromsø? Noen derfra som ser den av og til????? Savner den noe sinnsykt....... Så angrer på hele salget gitt.... :shake Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg