MariusB Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Heisann. Har en 88 Omega 2.0 CDI Når jeg kjører over fartsdumper og lignende så kommer det ulyder fra fronten på bilen. Dunker veldig, Er ikke lenge siden støtdemperene ble byttet på bilen heller. Så noen som vet hva det kan være ? PS: Bilen rister kraftig når jeg kommer på en 90km/t. Noen som vet hva det kan være ? MVH Marius Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 akkurat sånn er min også,det er øvre fjørbeinlager har jeg blitt fortalt. har handla de men ikke fått skifta de enda...de koster rett over hundrelappen pr.stk på opel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Er det farlig å kjøre med den lyden? Noe som kan skje ? Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Etter hvert som du kjører med det, og får sand inn i kula og sokkelen, så tærer det, ryker den kan du være fucked. Greit å bytte ut i løpet av litt kort tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 må man av med hele fjærbeinet da? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 har nemlig samme "ulyd".... Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Var innom et bilverksted idag. Å de sa at det kunne være selve Staget som er gåent Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kan godt være dette staget som er gåent : http://www.carparts.no/goxpage00000016dbp02456.html Jeg hadde en sånn dunkelyd, men forsvant når jeg byttet staget. Helt vanlig feil på omega. Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusB Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jepp var den ja :) Siter MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Ah... Begge sider da eller?? Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 kanskje jeg og må skifte den da...hvordan vet jeg om den er gåen eller ikke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Du hører klakking i forhjulene når du kjører på ujevnt underlag. De må som regel byttes noen ganger i løpet av en omegas levetid. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 ok...når jeg kjører på en hullete grusvei,smeller det veldig...og jeg sitter og sier au på bilens vegne :p men er bare det at alle har forskjellig mening om hva det er som gjør det,og jeg vil ikke skifte ut halve bilen liksom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det er nesten garantert disse stagene som lager ulyder! En kar på OMC-forumet bytter de 1 gang i året omtrent! Jeg har byttet på begge omegaene mine, ulydene forsvant. :thumb Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krampefot Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Kan vel også vere foringene til stagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg