Gå til innhold

KONGE A4 i Tønsberg!

Ranger emnet


LMJ

Anbefalte innlegg

Det er den råeste bilen jeg har sett på leeeeeenge!

 

Blå A4 stasjonsvogn med PEN styling rundt hele, tonede ruter... En stor rund potte på hver side. Cleane sideskjørt og en dyyyyyp frontfanger. Med grøftelys.

 

Jeg møtte den i en rundkjøring... jeg bare hylte til kameraten min ved siden av som ropte like høyt! Pekte og blinket med lysene!

 

Jeg mååååå ha bilder av den bilen!!! Det skal plantes rett på som bakgrunnsbilde på dataen:) Vææææær så snill! HJEEEELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å si hvilken modell det er?

Er ikke en av TS sine vel? de har 2 stk som høres ut som beskrivelsen din, i såfall kan jeg sikkert få tatt ett bilde, ser de så og si hver dag..den ene har vært til salgs i det siste, så mulig den har fått en ny eier?

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å si hvilken modell det er?

Er ikke en av TS sine vel? de har 2 stk som høres ut som beskrivelsen din, i såfall kan jeg sikkert få tatt ett bilde, ser de så og si hver dag..den ene har vært til salgs i det siste, så mulig den har fått en ny eier?

 

Vet ikke hva de forskjellige heter jeg... den siste modellen som kom før den som er nå da... den med de litt mer firkantede lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den tilfeldigvis sølv ? Skiboks på taket ?

Går en som det står TS tuning på her på Røa Oslo som matcher beskrivlesen din.. Utrolig rååå lyd i den, ikke sånn japse lyd selv om den bråker noe jævlig, men mye mer snert i lyden..

 

Har hørt den dra på et par ganger og hører det er bra med motor i den ;)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den tilfeldigvis sølv ? Skiboks på taket ?

Går en som det står TS tuning på her på Røa Oslo som matcher beskrivlesen din.. Utrolig rååå lyd i den, ikke sånn japse lyd selv om den bråker noe jævlig, men mye mer snert i lyden..

 

Har hørt den dra på et par ganger og hører det er bra med motor i den ;)

 

Hahah..

 

Det står iallfall ikke ei BLÅ stasjonsvogn i teksten:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår