LMJ Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Trodde vi betalte veiavgift så de skulle måke jeg... Ikke lage små feller til oss med lave biler! Her ble jeg sittende bom fast i alle fall. Måtte litt graving til! Stakkars bilen trenger litt pleie! Venter med det til snøen forsvinner... Det sitter godt nok som det gjør! Gleder meg til sommeren nå! Da blir det... Sommerhjul og... Bånn gass:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pMax_ Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Oi den satt ja... Men fan så fin bil da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvor mye har du senket den da? Moder'n kjører en golf 4, usenka og jævlig, men hu klager da faktisk på at hu må passe på hvor hu kjører siden det subber rett som det er, er 4'ern så lav i forhold til andre biler eller? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 tja min er ennå ikke senket, men jeg tar neddi når jeg kjører å det er litt ubrøytet vei så :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvor mye har du senket den da? Moder'n kjører en golf 4, usenka og jævlig, men hu klager da faktisk på at hu må passe på hvor hu kjører siden det subber rett som det er, er 4'ern så lav i forhold til andre biler eller? Har justerbare Koni... Så har hevet den for vinteren, men er nok senket 30 mm tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har bare en ting å si.... 4wd grinchy Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det ikke bare å ta av sideskjørtene om vinteren da? Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Etter snøfallet i helgen så ble jeg stående fast på flat mark med audien som resultat av at snøen pakket seg under bilen, flott at kommunen er flinke til å måke. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har bare en ting å si.... 4wd grinchy Ikke sikkert det hadde vært til stor hjelp heller. Bilen stod og vippet som en "dumphuske" eller hva det heter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Har bare en ting å si.... 4wd grinchy Problemet med det er at når du ikke setter deg fast men fortsetter å kjøre ender du sånn. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det ikke bare å ta av sideskjørtene om vinteren da? De er skrudd og limt... Så det er ikke bare bare. Trodde ikke det skulle være noe problem egentlig! De er jo ikke spesielt dype! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Problemet med det er at når du ikke setter deg fast men fortsetter å kjøre ender du sånn. Den er kjip ja! Kondolerer! Har du bilder av resten av bilen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Litt "styling" er vel alt som skal til, ny frontfanger f.eks: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Du sier noe der Phax... men mulig den der øker besinforbruket ditt en smule:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg