kjetnik Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg har en golf4 tdi 2000 mod. som jeg gjerne vil bygge litt stereo i... og i den forbindelse må jeg jo ha en strømkabel fra forsterker til batteri. Er det vanskelig å legge denne kabelen, da tenker jeg spesielt på å finne plass til denne gjennom torpedoveggen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hvis de har strukket kablensamme som på min 2003 (noe jeg tror de har:p) så går kablene igjennom torpedoveggen ca rett bak fra batteriet, de går igjennom en gummipakning sak, her klarte nå jeg å få min kabel igjennom, å det er ikke en tynn en :) Tok litt tid men fikk den igjennom å det ble tett etterpå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja, en mulighet er rett bak for batteriet ca. Er enn sånn gummigreie der.. Jeg skrudde av dekslene inne i bilen(under rattet) og klarte å finne meg fram til ett sted jeg kunne få den gjennom der.. Skjærte ett snitt i den, og dyttet kabelen innenfra og ut i motorrommet.. Bare spør hvis det er noe mer, mulig jeg kan ha noe bilde av det.. ;) Lykke til ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Vet om et par stk. som har tatt ledningen igjennom hageslage og lagt den bakover under bilen ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Har lagt min akkurat der jeg også. Får den ut bak sikringsboksen ved relèene. Helt knall det! Kan enkelt trekke kabelen videre bakover i kanalen på venstre sida :) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 når man legger kabelen igjennom sånn som Chr|z viser på bilde, må man da tette igjen med noe for å få det tett eller? må man skjære hull i gummien, eller klarer man å presse den igjennom sammen med resten av kablene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hos meg var det allerede hull, men er jo bare å sette et snitt med en skalpell eller no, så trer du gjennom. Spiller ingen rolle om det er litt åpning her.. Dette er den eneste åpningen jeg vet om (for å svare på pm din) Det skal være en bak hanskerommet på enkelte modeller, men er ikke på min. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg