volvo240gl_1986 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hei! må hjule som drar rotoren runt være på sitt hakk? jeg har både gnist og den får bensin men fyrer ikke, skyter bare litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 kamaksel, veivaksel og akselen for rotoren må passe med hverandre ja. det er merking på drevene og på nedre reimhjulet. disse skal passe med hakk/merke i plasten bak drevene hvor dekselet for reg reima ligger mot Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 takker, slet litt med å finne hakket på rotor drevet.. viste ikke hvor det var (b21et) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 om du tar av fordeler lokket og setter motoren i ØD skal rotoren peke mot et lite hakk på kanten av fordeleren.. dette hakket blir dekket av kanten på fordeler lokket.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Jeg byttet nettopp motor på en 740 satt inn en b230a å den startet faen ikke jeg gjikk over leddnings nettet å alt mulig ,fikk gnist å den startet så vidt hørtets ut som en gamal saab motor som står i båtene:P Men så gjor jeg eit forsøk på å sku opp den skruen i fordeleren å begynne å snu på den menst en kompis kjinnet på bilen å til slutt så kom å startet å funket som den skulle ,det merklige var at fordeleren måtte snuest 180 grader ca å den låse skruen passe ikke med det hullet han skulle ned igjen men uansett så hadde sikkert registereima flyttet seg noen hakk å motoren hadde sist vært i gang i en 240 dagen før å startet fint i den så alt er mulig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Jeg byttet nettopp motor på en 740 satt inn en b230a å den startet faen ikke jeg gjikk over leddnings nettet å alt mulig ,fikk gnist å den startet så vidt hørtets ut som en gamal saab motor som står i båtene:P Men så gjor jeg eit forsøk på å sku opp den skruen i fordeleren å begynne å snu på den menst en kompis kjinnet på bilen å til slutt så kom å startet å funket som den skulle ,det merklige var at fordeleren måtte snuest 180 grader ca å den låse skruen passe ikke med det hullet han skulle ned igjen men uansett så hadde sikkert registereima flyttet seg noen hakk å motoren hadde sist vært i gang i en 240 dagen før å startet fint i den så alt er mulig:) det er jo bare å sette motoren i ØD, skru ut fordeleren og sette den nedi igjen med rotor pekende på det hakket jeg nevnte legre opp i tråden... du har bare snudd motoren 180gr så den tenner på syl 4 når den skulle tent på syl 1 Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 det er jo bare å sette motoren i ØD, skru ut fordeleren og sette den nedi igjen med rotor pekende på det hakket jeg nevnte legre opp i tråden... du har bare snudd motoren 180gr så den tenner på syl 4 når den skulle tent på syl 1 Fordeleren er tatt opp å på rett plass å funker som fjell.. kan vere regreima har hoppet osv men den funker å poenget var bare det er ikke mye som skal til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.