bmstock Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Har en lukt av fjøs i bilen når jeg har stått med bilen i en varm garasje eller at det er mildt ute. Har noen andre vært bortig dette? Kan ikke se at det er noe fysisk drit på motoren. Er helt blank å aner ikke hva dette kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 vill tippe enten at du har vannlekasje,da vill det lukte "kattepiss" i bilen din,eller mugg i ac anlegget. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmstock Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hmm, mulig det men ser ingen lekasjer. Skal ha bilen på verksted ganske snart kan be de sjekke det ut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gompen A6 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Har du sjekka pollenfilteret??? Det kan gi en vond lukt i bilen vis det er lenge siden det er blitt byttet.. Siter *****Audi A4 1.9TDI S-line 2003mod.***** ****Ford Mondeo 2.0TDCI 2003mod.**** ***Audi A6 1.8T 1998mod.*** **Nissan Primera 2.0SE 1996mod.** *Ford Sierra 1.6L 1982mod.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Har en lukt av fjøs i bilen når jeg har stått med bilen i en varm garasje eller at det er mildt ute. Har noen andre vært bortig dette? Kan ikke se at det er noe fysisk drit på motoren. Er helt blank å aner ikke hva dette kan være. Hei. Har akurat det samme problemt selv, det er nesten til tider helt jævlig.. Håper noen kan komme med noen godt tips ang. dette Jeg lurt på om det har liggi en dau katt eller en rotte inn i hele systemet.. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hmm, mulig det men ser ingen lekasjer. Skal ha bilen på verksted ganske snart kan be de sjekke det ut :-) Har du funnet ut hva det var?:) Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christen Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Hei. Jeg hadde også vond lukt i bilen. Snakket med verkstedet om dette og de foretok en klimarens av klimaanlegg samt kanaler til luftdistribusjon fra samme. Pling! vond lukt er nå bare noe jeg såvidt husker som et dårlig minne. Kostet ett sted mellom 500-1000 kroner såvidt jeg husker. C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Har hatt det samme problemet med bilen vår lenge. Men i dag var jeg på Bilxtra og kjøpte "bakterie" spray og nytt kupefilter.. Tok ut kupefilteret og spraya denne guffa inn i anlegget, satte på det nye kupefilteret.. Endelig, der var lukta borte gitt.. Det var digg ass...:partyon: Sprayen kosta 199,- kupefilteret kosta 227,- Så det var litt billigere en det koster på verksted... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audislave Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Har hatt det samme problemet med bilen vår lenge.Men i dag var jeg på Bilxtra og kjøpte "bakterie" spray og nytt kupefilter.. Tok ut kupefilteret og spraya denne guffa inn i anlegget, satte på det nye kupefilteret.. Endelig, der var lukta borte gitt.. Det var digg ass...:partyon: Sprayen kosta 199,- kupefilteret kosta 227,- Så det var litt billigere en det koster på verksted... Jeg har samme bil som deg. Skal bytte kupéfilter nå, men jeg finner ikke den "bakterie sprayen" som du brukte. Jeg antar at det er filter med artikkel nummer 52-715 du kjøpte http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1175&strCarId=Audi&iItemId=115551&iRelItemId=115549 Vet fu hva sprayen heter? Siter - A6´98 2.4 V6 tipt - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBR79 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 klimarens fra wurth! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Jeg har samme bil som deg. Skal bytte kupéfilter nå, men jeg finner ikke den "bakterie sprayen" som du brukte. Jeg antar at det er filter med artikkel nummer 52-715 du kjøpte http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1175&strCarId=Audi&iItemId=115551&iRelItemId=115549 Vet fu hva sprayen heter? Nei jeg husker ikke hva den het jeg, men spørr på en bilrekvisita butikk. De har det der.. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg