TropicX Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 erre sideskjørter fra MDS eller? Veldi pen bil, synes det ble bra me dekoret jeg. Men som sagt av andre, Lexus lykter passer bedre på en Lexus, Men smak og behag, og godt alle har forskjellige smaker.. :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Utrolig flott bil før du fikk på dekoren (flott nå og altså). Men må si baklyktene ikke skader så mye som dekoren. Syns den var råflott uten klister jeg!! nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by illusion Arrakiss: Tok en org grill, fant frem en dremel kuttemaskin, skjerte ut rillene/ringene og la netting bak. Var litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre det med panseråpneren, men jeg bøyde den delen som kommer ut i grillen ned med en rørtang.. Har prøvd dette jeg å, men synes det ble litt stygt der jeg kuttet med dremmelen.... Hva med gitteret, hva festet du det med? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 hvem liker cleane biler?!?! tror du at 2f2f ville vært like rått viss alle skulle kjørt en "clean" bil?! nei tror ikke det... gi faen med den "clean" greia... smekk på dekor.. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by error hvem liker cleane biler?!?! tror du at 2f2f ville vært like rått viss alle skulle kjørt en "clean" bil?! nei tror ikke det... gi faen med den "clean" greia... smekk på dekor.. JEG liker cleane biler! Mye penere med en CLEAN bil enn med en bil med masse fangere og vinger kastet på i alle kanter. (det går selvsagt også an å få en slik bil clean.. må finne mellomtingen ;)) OG Dekor er STYGT på de fleste bilene. (syns jeg) OG.... er 2f2f rått? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi fan Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Siter 02 Audi A4 1.8 TQ www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Pen bil det der..hadde vært mye penere uten M3 speila og tribalgreiene på siden, det passer kun på japsebiler syns jeg. Lexuslyktene var vel ok, selv om jeg hater lexus på BMW. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by error hvem liker cleane biler?!?! tror du at 2f2f ville vært like rått viss alle skulle kjørt en "clean" bil?! nei tror ikke det... gi faen med den "clean" greia... smekk på dekor.. Smak og behag, godt folk har forskjellige meninger.. Jeg personlig liker begge deler. MEN da må dekoret passe til bilen, er ikke alle som har noe dekor som er noe fint.. da erre bare stygt- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by NoLimit OG.... er 2f2f rått? :rolleyes: så på The fast and the furious + 2f2f idag jeg :D synes de er råe jeg :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Tar greie bilder det kameraet der, ja :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 ja..helt sheriff...å jeg er ikke god en gang..vent til jeg får teknikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by Håkon A ja..helt sheriff...å jeg er ikke god en gang..vent til jeg får teknikken. litt off topic men.. hvilket kamera er det ? og bruker du en spesiell linse ? ser ut som det tar nydlige bilder ja.. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by illusion litt off topic men.. hvilket kamera er det ? og bruker du en spesiell linse ? ser ut som det tar nydlige bilder ja.. Canon EOS20D sitter et vidvinkelobjekt på det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 her er bilde av bilen min,, ein 96 turbo quattro Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg