hardrocx Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by audi4ever Hvor mye jeg har brukt? Masse penger. Er ikke billig dette. Du kan jo sjekke litt rundt for å sammenligne hva man tar for et slikt kit, det som jeg har er ikke et spesielt kit. Men litt forskjellig. http://www.ts-racing.no http://www.ace-competition.com Oppsettet er godt for 400+hk , det eneste som gjenstår er råder,stempler,og andre retarder og fjærer på ventilene. Selvf skifte av bolter og slikt som du må når man tar av topp og nye råder og stempler. Hk nå er ikke målt men skal ligge på ca 300+ I tillegg til motor kommer rustfritt eksos, race cluth, justerbart understell, AP-RACING bremser, 19" BBS CH motorsport sommerfelger med Yokohama dekk,17" vinter med pirelli dekk, 2000 mod lykter, xenon +++++++++++m.m I helgen skal bilen få lakkert endel ting + at jeg har bygd ny front Kommer med nye bilder etter helgen. Søren den va fin! Noen her som har peiling på hva forsikring på en Audi A4 1.8t (b5) 96 mod. på en 18 åring sann ca vill koste? Er virkelig forelsket i disse bilene. Men det må være stv. Mvh Daniel Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 oppdatere litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Den va kjempe fin. Likte den fargen kjempe godt! Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Update her åsså! Nyvasket og senket! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Er bildet mitt synlig for dere? Viser seg bare noen ganger her... i så fall er linken her: http://www.geocities.com/tropicx86/ Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by TropicX Er bildet mitt synlig for dere? Viser seg bare noen ganger her... i så fall er linken her: http://www.geocities.com/tropicx86/bilde/IMG_5009.JPG Kan se bildet ja..;) Edit: Du har lagt ut 2 like bilder... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 This page is not available.We're sorry, but this page is currently unavailable for viewing. If this site belongs to you, please read this help page for more information and assistance. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 For her er det bare en ramme med et rødt kryss inni, ser alle de andre bilene i denne posten.. men mitt bilde kommer ikke frem... linken skal fungere hvertfall... Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Funker ikke her.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Litt oppdateringer Bildene er tatt på SOMMERTREFF 4-6 Juni , har lakket opp hele fronten , laget ny fanger, lakket alt av lister og lakkert bakfanger helt ned. Sideskjørt fra Seidel ligger i garasjen som skal være klar til SOMMERTREFF 27-29 August Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Evig rå den A4'n din Audi4ever. Ser max sint ut med den store IC'n forran samtidig som den er bred og lav ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by kingalne Evig rå den A4'n din Audi4ever. Ser max sint ut med den store IC'n forran samtidig som den er bred og lav ;) Takker og bukker for alle tilbakemeldinger :) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symplegma Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Må vel nesten legge ut bilder av min jeg også da.. Takket være ABT Sportline ser min slik ut : (PS! Vurderes desverre solgt....Se egen annonse under salg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by AudiA4_20V Hei folkens! Ta å sleng ut noen bilder av A4ene deres og evt. info om mods og sånn...!! Trenger noen tips.... Syns den bilen var cleen og pen jeg thumpsup Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Skal se om jeg finner et større et... var ikke mye å skryte av det der.... :rolleyes: Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg