Helene B Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Her er bilen etter litt mod og etter at jeg hentet den hos TS-RACING Bla: -00 mod hovedlykter -montert Xenon Det ble også gjort litt hos TS -TS-RACING programvare -Turbonetics turbo T-04 50 trim -ATP Grenrør -Wastegate -Sachs Race cluths -430cc dyser grønne og fine -Større om ombygd LMM -Ombygd gass spjeld -Ram air åpent luft filter -Spesial støpt slange fra LMM og inn på turbo -Stoooor ic KJ Highflow 2,5" inn og ut -Silikon slanger her og der -3" Downpipe med race kat -Ferrita rustfritt eksos -Rustfrie rør inn og ut av ic -Ånding med filter -m.m Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 vinter på 5800? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Nei vinter på 9800 Vadsø Snør nå. Derfor har man quattro :) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Jevla fin den vart a4 din stig,har du solgt wenom felgane??hilsen kompis av tommy p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by 240inkagul Jevla fin den vart a4 din stig,har du solgt wenom felgane??hilsen kompis av tommy p Meg Stig? Jepp Venom felgene er solgt (kastet på mjøsa ;) ) Måtte ha nytt look i år syns jeg. Nå kommer snart m3 leppa på bagasjelokket på også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Hei folkens! Er rimelig fersk her på forumet... Har en A4 2002 Sport Limousine som jeg synes med 18" RS4-felger og hellakkering ser ganske fin ut som den er! Her de to første bildene etter hellakkeringen, tatt med mobil: Kan legge ut bedre senere. Dere kan også se http://www.cardomain.com/id/mjustiniano for mange bilder (si ifra hvis det er ulovlig å legge ut en slik link, så fjerner jeg den :P) Michael Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Nice bil det mjay ! :) Eneste du mangler er vell _litt_ senking ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by audi4ever Her er bilen etter litt mod og etter at jeg hentet den hos TS-RACING Bla: -00 mod hovedlykter -montert Xenon Det ble også gjort litt hos TS -TS-RACING programvare -Turbonetics turbo T-04 50 trim -ATP Grenrør -Wastegate -Sachs Race cluths -430cc dyser grønne og fine -Større om ombygd LMM -Ombygd gass spjeld -Ram air åpent luft filter -Spesial støpt slange fra LMM og inn på turbo -Stoooor ic KJ Highflow 2,5" inn og ut -Silikon slanger her og der -3" Downpipe med race kat -Ferrita rustfritt eksos -Rustfrie rør inn og ut av ic -Ånding med filter -m.m fy faen jeg hadde drept for denne bilen!!!jerkoff Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Nei det skal jeg ikke... Synes bilen ser fin ut og er god å kjøre som den er nå. Synes det holder med det standard 20mm senkede sportsunderstellet. Men takk for tipset, kom gjerne med flere! :D Originally posted by kingalne Nice bil det mjay ! :) Eneste du mangler er vell _litt_ senking ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by audi-maniac fy faen jeg hadde drept for denne bilen!!!jerkoff Sei nu bære ifra før du kommer så æ kan ta ut balltreet fra bilen :) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by audi4ever Her er bilen etter litt mod og etter at jeg hentet den hos TS-RACING Bla: -00 mod hovedlykter -montert Xenon Det ble også gjort litt hos TS -TS-RACING programvare -Turbonetics turbo T-04 50 trim -ATP Grenrør -Wastegate -Sachs Race cluths -430cc dyser grønne og fine -Større om ombygd LMM -Ombygd gass spjeld -Ram air åpent luft filter -Spesial støpt slange fra LMM og inn på turbo -Stoooor ic KJ Highflow 2,5" inn og ut -Silikon slanger her og der -3" Downpipe med race kat -Ferrita rustfritt eksos -Rustfrie rør inn og ut av ic -Ånding med filter -m.m Halla! Mye kosta alt det du har gjort med bilen? Og hvor mye hester er det i den? Bare litt nyskjerrig her,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hvor mye jeg har brukt? Masse penger. Er ikke billig dette. Du kan jo sjekke litt rundt for å sammenligne hva man tar for et slikt kit, det som jeg har er ikke et spesielt kit. Men litt forskjellig. http://www.ts-racing.no http://www.ace-competition.com Oppsettet er godt for 400+hk , det eneste som gjenstår er råder,stempler,og andre retarder og fjærer på ventilene. Selvf skifte av bolter og slikt som du må når man tar av topp og nye råder og stempler. Hk nå er ikke målt men skal ligge på ca 300+ I tillegg til motor kommer rustfritt eksos, race cluth, justerbart understell, AP-RACING bremser, 19" BBS CH motorsport sommerfelger med Yokohama dekk,17" vinter med pirelli dekk, 2000 mod lykter, xenon +++++++++++m.m I helgen skal bilen få lakkert endel ting + at jeg har bygd ny front Kommer med nye bilder etter helgen. Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Akuratt ja. Du har lagt en del jobb i denne bilen ser jeg! Ble bra resultater! Keep up the good work!! =) Ser fram til å se på de nye bildene! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Får vel slenge ut et par bilder jeg også da..;) Har ikke fått montert KW-settet å fronten siden jeg har vært borte på jobb en stund,men det SKAL vel forhåpentligvis være klart til neste Gatebil-treff.. Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg