jannizz Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Kjøpte denne Golfen i begynnelsen av februar fra ei dame på ca 25 år, fikk ikke heilt med meg hvor gammel hun var;P. golfen var fin og jeg falt for den med en gang. veit ikke om dette er den eneste Golf 2 i Bodø med så mye Chrom på, det var ivertfall veldig fint og fikk et litt rå stil synes nå jeg. Den eneste rusten jeg kunne finne var rundt antennen, men dette var ikke mye. Det gikk ikke lang tid før jeg byttet ut kassetspillern med en pioner cd-spiller, og ca 2-3 uker etterpå kjøpte jeg meg høytalere for å ha i hattehyllen. Jeg har nå kjøpt felgene til Thofte( Thofte`s showcase ). Rått sier nå jeg. De neste tingene på lisa nå er emblemfrigrill, angel-eyes og eventuelt nå finere fangere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Bilder!!!!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Gratulerer med bil, men legg ut noen bilder... :redxpoke Velkommen til forumet :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 bilder takk? Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 gratulerer me ny bil:). Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg