KimPe Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Er det noe bilder snart el? :) jajaj :P jobber mye om dagen, så skjer mye men syns selv det r så kjedelig med update at jeg har fått på radiator bytte reg rem osv, så skrur så skjer det noe som er litt mojjo så får dere se :P gleder meg til golfen er ferdig :D kjører rundt i opel astra for tiden Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 du har ikke tilfeldigvis disse 3 dekslene som ligger under og ved siden av motor? er 3 stk , en på hver side under og en stor plate som ligger under motor og "fester" de andre sammen? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 du har ikke tilfeldigvis disse 3 dekslene som ligger under og ved siden av motor? er 3 stk , en på hver side under og en stor plate som ligger under motor og "fester" de andre sammen? hehe har de desverre ikke selv, de er i 1000 knas :/ Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 hehe , takk for raskt svar ihvertfall! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 6. Desember 2007 Bilder sier mer en tusen ord :) komentarer? går riktig vei hvertfall, håper snart på lakk :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Si ifra hvis du skulle være interessert i stereo.. Har 2stk RF T1 12" i kasse samt en RF 8002 forsterker. Tok det ut av golfen min i dag. Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Halla, vilken dekk type har du på de felgene bak på bilen? kult mønster:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Halla, vilken dekk type har du på de felgene bak på bilen? kult mønster:) hey hey ;D Toyo R888 gateslicks Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 9. Desember 2007 Pytteliten Update ;D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Tonet du rutene selv? Tok du de ut, eller gjorde du det med de på? Hva slags film og hvor mange % ? Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Tonet du rutene selv? Tok du de ut, eller gjorde du det med de på? Hva slags film og hvor mange % ? jepp gjorde det selv, biltema film faktisk, de har bare en tone vet ikke helt hvor mange % men vet du får samme film i flre toner på andre steder, jeg tok dem ut ja. Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jepp gjorde det selv, biltema film faktisk, de har bare en tone vet ikke helt hvor mange % men vet du får samme film i flre toner på andre steder, jeg tok dem ut ja. ser utt som det er 14% jenomsikring:) allefal ikke 4%;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 ser utt som det er 14% jenomsikring:) allefal ikke 4%;) godt mulig :) aner ikke jeg :) kjøpte filmen igrunn abre for å prøve :) for se senre hva jeg gjør om jeg skal ha det sann eller hva det blir til, hva syns dere?? :crazysant: Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 jeg syns det nle pent men kjanse vis du soter bak ruta å frame som ikke er låv men men:Phehe funker fint uten og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 jeg syns det nle pent men kjanse vis du soter bak ruta å frame som ikke er låv men men:Phehe funker fint uten og... TAKK :) men bakrutene mine fra b stolpe og bakover sakl tones, kan ikke sette på foran før eu kontroll, er meningen jeg setter på etter den har vært på eu kontroll :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg