KimPe Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 22.September 2007 "nye" vangen er tilpassa :) klar for sveising :D svise slipa og kitta :) og prøvemontering av innerfronten :) prøvemontering av innerfront og panser skjermer og hele opplegget skal lakke motorrom til uka og få hevet inn forstilling motor osv =) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 panserforlenger og elektrisk bagasjeromsåpner kommer til uka =) hvordan blir det med panserforlenger og panseråpneren ?? noen modd som må til ?? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durden Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kult prosjekt du har på gang her. Mange timer har du brukt så langt? Hvor mye hester vil du få ut av motor når du er ferdig med det du skal, har 1.6 selv og vil vite :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kult prosjekt du har på gang her. Mange timer har du brukt så langt?Hvor mye hester vil du få ut av motor når du er ferdig med det du skal, har 1.6 selv og vil vite :) har brukt sann grovt regna ca 30 timer tenker jeg :) blir ikek noe racing maskin det her gitt, alt jeg jeg skrev i første post var litt dagdrømming :P heha , men får se m det blir noe chip elle rnoe, chip har jeg hørt øker ca 10% , forløpig blir det de gode orginale hestene på 105 :P heha, planen med bilen er å få den fin og tøff, lit anlegg og har lyst på carputer :) får se med tiden :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durden Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 har brukt sann grovt regna ca 30 timer tenker jeg :) blir ikek noe racing maskin det her gitt, alt jeg jeg skrev i første post var litt dagdrømming :P heha , men får se m det blir noe chip elle rnoe, chip har jeg hørt øker ca 10% , forløpig blir det de gode orginale hestene på 105 :P heha, planen med bilen er å få den fin og tøff, lit anlegg og har lyst på carputer :) får se med tiden :) Det er vel strengt tatt 100HK eller 74KW i den, om du har det samme som meg. I tillegg så fusker min litt, ingen som helt skjønner hva som er feil på bilen min. Har kjørt diagnosetester på den uten at noen feil kom frem :( Vurdere å bytte til 1.8 turbo, men jeg vet ikke om det er mye utenom motor som må/bør byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Det er vel strengt tatt 100HK eller 74KW i den, om du har det samme som meg. I tillegg så fusker min litt, ingen som helt skjønner hva som er feil på bilen min. Har kjørt diagnosetester på den uten at noen feil kom frem :( Vurdere å bytte til 1.8 turbo, men jeg vet ikke om det er mye utenom motor som må/bør byttes. Jager på turtall? Samme problemet med min i sin tid. Fikk beskjed om lmm eller temp-føler. Viste seg imidlertid at det var gasspjeldet(eller noe i den duren) som var sotet igjen(sing_supreme vet sikkert mer, han som fant ut av det). Dette kom ikke opp på noe diagnose såvidt jeg skjønte. Beklager OT, KimPe.,, Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jager på turtall? Samme problemet med min i sin tid. Fikk beskjed om lmm eller temp-føler. Viste seg imidlertid at det var gasspjeldet(eller noe i den duren) som var sotet igjen(sing_supreme vet sikkert mer, han som fant ut av det). Dette kom ikke opp på noe diagnose såvidt jeg skjønte.Beklager OT, KimPe.,, søstra mi sin var også sann før hu solgte den , men den hadde gått en godt stykke da, og ja d er ca 100 hester, står i kortet at d skal være 105 , men 5 til eller fra merkes ikke så så super racingmaskin uansett :P heah No problem eNoffer,greit med litt diskusjon :P Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 digg! enda bedre at du har skikkelig lokaler og skikkelig verktøy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Du har ikke ei svart girkule du vil selge?? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Du har ikke ei svart girkule du vil selge?? for å være helt ærlig, aner ikke, hele delebilen liger i deler ;D om jeg skulle være så heldig og finne noen girkule, så sender jeg deg PM ;D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 27.September 2007 fått sprøyta vangen idag ;D så helga blir det forhåpentligvis satt inn forstilling og motor :) når vi snakker om motor, værsting golf ;D Fått laget plata til cleaning av bakluka Komentarer ;D ?? :D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 gleder meg til å se:) bare den blir clean, og ikke overstyla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 gleder meg til å se:)bare den blir clean, og ikke overstyla! Den SKAL bli clean :) ikke overstyla med noen enorme kanalskjørt osv, det skal stemme over ens :D tatt meg den friheten og jobbe litt privat i arbeidstiden idag :) fått sprøyta på klarlakk så nå er den klar og fin :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 29. september 2007 fått skrudd mye idag, men har ikek fått tatt så mye bilder men :/ fått bilen ned på hjula :) donorbil :) står lengre ikke på hjula XD fått flyttet over girkasse og motorfester og det meste som er :) fått satt inn ny torpedovegg osv osv osv :) komemr bilder etterhvert :) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei, du har ikke tilfeldigvis ett skiltlys til overs?...du som har dobbelt opp med biler :P Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg