Joastarlet Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Som topic sier. Jeg får det ikke til. Finner ingen, lag annonse eller nytt innlegg osv.. Joachim http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Her er knappen: ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 jeg har ikke den knappen.. I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 BUG! FIXED! Refresh :D Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 når eg skal velge kva kategori delane eg ønsker å kjøpe så kommer det ingenting opp. mao kommer ikkje lenger til trinn 2 på ønskes kjøpt delen. -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Så mye surr med det nye kjøp og salg?Vi vil ha tilbake det gamle! e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calibrasigge Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 har samme problemet jeg også.....tenger sårt å legge ut en annonse. Trenger 2 fine rustfrie hvite framskjermer til golf 2, samt sommerdekk + felg til omega A før påske. Kommer ikke lenger enn Steg 2 av 3, i den scrollen der er det bare blankt. kommer ikke videre.........Hjeeeeelp Sigge//OMC Oslo-Akershus Opel Omega mv6 caravan XOpel Calibra Turbo C20XET (solgt) X Opel Omega 2.0i (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 det som er dritt med det nye er at det ikke går og bumpe annonsen! Om tingen ikke er solgt så ligger den jo helt sist.. http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 det som er dritt med det nye er at det ikke går og bumpe annonsen! Om tingen ikke er solgt så ligger den jo helt sist.. den blir liggende der til noen søker den opp og faktisk vil kjøpe den. hjelper ikke å bumpe en pose med dritt, hvem vil ha det? jeg tror eks ikke at finn.no hadde vært populært om man kunne bumpe en annonse. sånn er livet. alt ligger i en god overskrift, noe mange synes er veldig vanskelig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Tror om det er endel som har problemer med ønskes kjøpt delen? Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 det er sagt i flere tråder at ønskes kjøpt kommer senere når det er ferdig. men desverre, så er det veldig mange som ikke klarer å søke opp tråder som omhandler kjøp og salg, eller bare se over tråder inne i ros og ros-forumet. det kommer det kommer. det gamle forum kjøp og salg er stengt og blir slettet senere. se http://www.bilforumet.no for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 denne tråden er stengt fordi spørsmålet er besvart og at det finnes for mange tråder som omhandler kjøp- og salgdelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg