Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ingen som spotta meg den lange tiden jeg bodde i drammen nå...

som den bygdetullingen jeg er så klarer ikke jeg å la vær å sladde litt der det er mulig og forsvarlig...

 

hva slags bil sier du???

Opel Omega 3000!

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som spotta meg den lange tiden jeg bodde i drammen nå...

som den bygdetullingen jeg er så klarer ikke jeg å la vær å sladde litt der det er mulig og forsvarlig...

 

hva slags bil sier du???

Opel Omega 3000!

 

Opel legger jeg ikke merke til Sorry

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som spotta meg den lange tiden jeg bodde i drammen nå...

som den bygdetullingen jeg er så klarer ikke jeg å la vær å sladde litt der det er mulig og forsvarlig...

 

hva slags bil sier du???

Opel Omega 3000!

 

jeg har sett deg sladde.

Så deg i fjordparken for litt siden.

forsvarlig sier du? fikk endel steinsprut den gangen jeg da

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett deg sladde.

Så deg i fjordparken for litt siden.

forsvarlig sier du? fikk endel steinsprut den gangen jeg da

 

husker det ja... beklager hvis jeg kom til skade for å sprute stein på bilen din, trodde jeg holdt såppass avstand fra dere at det gikk bra... men jeg ga meg så fort dere sa ifra da :)

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det.

ikke får å si noe dritt til folk som er der, men det er en del biler der som er verdt litt mer penger enn de bilene dere sladder rundt med, og det er kjipt å måtte lakkere bilene fordi noen har sladda dem ned.

 

men sladding er drit gøy å se på det altså,

men ikke alle er likedan som meg og tenker at jeg skal jo lakkere uansett.

noien blir veldig forbanna og kanskje krever dere for erstatning for å leke litt nærme bilen hans

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klovn:

ja det er det.

ikke får å si noe dritt til folk som er der, men det er en del biler der som er verdt litt mer penger enn de bilene dere sladder rundt med, og det er kjipt å måtte lakkere bilene fordi noen har sladda dem ned.

 

men sladding er drit gøy å se på det altså,

men ikke alle er likedan som meg og tenker at jeg skal jo lakkere uansett.

noien blir veldig forbanna og kanskje krever dere for erstatning for å leke litt nærme bilen hans

 

På lørdagen prøvde jo vi å nyte det fine værtet med drikke og grill mat i fjordparken. Så er det faen meg en haug av en sierra som prøver, ja prøver å sladde der. Ikke bare en gang, men prøver i flere timer. Bilen er så dau at den så vidt klarer å slippe på det ene hjulet. Han tenker ikke på at det er biler som er parkert der. Venta bare på at han skulle komme igjennom buskene og meie oss som satt ved vannet. Eller treffe noen av bilene.

 

Hadde ikke kontroll i det hele tatt. Han var en :klovn:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klovn:

 

På lørdagen prøvde jo vi å nyte det fine værtet med drikke og grill mat i fjordparken. Så er det faen meg en haug av en sierra som prøver, ja prøver å sladde der. Ikke bare en gang, men prøver i flere timer. Bilen er så dau at den så vidt klarer å slippe på det ene hjulet. Han tenker ikke på at det er biler som er parkert der. Venta bare på at han skulle komme igjennom buskene og meie oss som satt ved vannet. Eller treffe noen av bilene.

 

Hadde ikke kontroll i det hele tatt. Han var en :klovn:

 

Alle må starte ett sted vettu Marius, og det er vel bedre at de øver der enn i trafikken ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må starte ett sted vettu Marius, og det er vel bedre at de øver der enn i trafikken ?

 

Kan være enig med deg der. Men kom heller tilbake med ny redskap når bilen ikke orker å slippe på ett hjul

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt deg flere ganger Nicolai, utrolig tøff den Skodaen din, pen lyd også! Du bor vel rett oppe i veien for meg.. Møter deg jevnlig.. Også hadde jeg en Ferrari som jeg tolker meg frem til er Svenna sin som lå bak meg over fartsdumpene forbi omsorgsboligene i Solbergelva.. Tøff lyd i den også ja, også er det en Ferrari så det blir jo nesten smør på flesk å si at den er tøff! Selvsagt er en sint rød Ferrari tøff! :)

90" Mazda Miata

95" Jeep Cherokee 4.0 Limited

Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser denna octacia`n din trutt å ofte nicolai, bor oppi bergåsterrasse sjøl..

 

du, som alle andre som har turbo er gla i å gi på litt etter den siste dumpa oppover forbi omsorgsboligene, men klager ikke, hehe..

slenger på nakken som en sjømann som ikke har sett kvinnfolk siden 1942 når jeg hører dumtventiler!

Er vel bare blitt en refleks.. hehe..:titties:

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til mussa og cosworthking

blink og hils neste gang jeg ser dere da og eller kom en tur innom i fjordparken der er jeg støtt og ta en prat eller noe bor oppi veien der ja liker å gasse litt vettu er det noen annet grunn til at jeg har kjøpt turbo bil. hva er vitsen med hester viss de ikke skal brukes?

flott å høre at du ikke klager. det er enmlig en del som gjør det serru

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår