Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en kadett som rygga donuts i fjordparken i går, så kom det en fin dekorert v70 som stod å så på de spant rundt, de stoppa ikke før snuten skrudde på blålysa :D Hahaha, han hadde flaks med lappen i allefall. Sladder man mens det står "fotgjengere" rundt så ryker egentlig lappen..

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er null toleranse på burning, sladding og sjenerel herjing i fjordparken fra drammens politiet sin side. lappen vil bli fratatt på stedet hvis de ser deg. og de de ikke ser skriver jeg og andre opp, som vi gir til snuten. Ja!, vi tyster, om det er kompis eller ikke. for blir vi kasta bort fra parken er det ingen steder igjen i drammen det går ann å oppholde seg uten å bli bortvist eller få bøter for parkering.

 

det er greit om du kommer inn og tar en runde eller 2, men når du prøve i en halvtime med en sliten høggeklar bil som faen ikke slipper litt engang, er det fullstendig unødvendig.

og folk sjøl burde skjønne hvor grensa går.

det kan ikke være vanskelig for en med normal tankegang å finne ut

 

til vinter'n når det ligger snø over hele plassen er det greit, da kan du ta så mange runder du vil. for da er det glatt og motor'n trenger ikke 7000rpm for å sleppe. og da blir det heller ikke no problem med støy. hvis du ikke har sigdals trimma bil da :-P

 

så ikke ødelegg for alle andre der i fjordparken,

tenk før du tupper clutch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rules:

 

det er null toleranse på burning, sladding og sjenerel herjing i fjordparken fra drammens politiet sin side. lappen vil bli fratatt på stedet hvis de ser deg. og de de ikke ser skriver jeg og andre opp, som vi gir til snuten. Ja!, vi tyster, om det er kompis eller ikke. for blir vi kasta bort fra parken er det ingen steder igjen i drammen det går ann å oppholde seg uten å bli bortvist eller få bøter for parkering.

 

det er greit om du kommer inn og tar en runde eller 2, men når du prøve i en halvtime med en sliten høggeklar bil som faen ikke slipper litt engang, er det fullstendig unødvendig.

og folk sjøl burde skjønne hvor grensa går.

det kan ikke være vanskelig for en med normal tankegang å finne ut

 

til vinter'n når det ligger snø over hele plassen er det greit, da kan du ta så mange runder du vil. for da er det glatt og motor'n trenger ikke 7000rpm for å sleppe. og da blir det heller ikke no problem med støy. hvis du ikke har sigdals trimma bil da :-P

 

så ikke ødelegg for alle andre der i fjordparken,

tenk før du tupper clutch.

 

Er egentlig ganske enig. Men folk burde kanskje få en advarsel før de blir "hengt" da? Er jo tross alt et ganske vanlig syn at hundreåsnørråførti løene kjerrer som prøver å spinne rundt runde på runde, så da tenker vel de fleste at det er greit.

 

Litt tøft gjort av dere å tørre å sifra da, kommer sikkert til å hagle en kommentar eller tre.

 

Nulltolleranse blandt oss vil bli litt mye, hvor gromt er det ikke feks å se Evo'en i firhjulssladd? :D Som du sa, greit med en runde eller tre. Man må ikke nødvendigvis bruke opp hele dekkconteinern til eiker på 'en kveld fordet ;)

 

Når folk herjer i parken så hører man det helt bort til engersand . Skjønner at folk kan gå lei.. Men Fjordparken er jo et genialt samlested i Drammen, midt i byen, og litt avsideliggende. Hadde vært kjipt å mista råneplass Nr.1 i Drammen :)

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rules:

 

det er null toleranse på burning, sladding og sjenerel herjing i fjordparken fra drammens politiet sin side. lappen vil bli fratatt på stedet hvis de ser deg. og de de ikke ser skriver jeg og andre opp, som vi gir til snuten. Ja!, vi tyster, om det er kompis eller ikke. for blir vi kasta bort fra parken er det ingen steder igjen i drammen det går ann å oppholde seg uten å bli bortvist eller få bøter for parkering.

 

det er greit om du kommer inn og tar en runde eller 2, men når du prøve i en halvtime med en sliten høggeklar bil som faen ikke slipper litt engang, er det fullstendig unødvendig.

og folk sjøl burde skjønne hvor grensa går.

det kan ikke være vanskelig for en med normal tankegang å finne ut

 

til vinter'n når det ligger snø over hele plassen er det greit, da kan du ta så mange runder du vil. for da er det glatt og motor'n trenger ikke 7000rpm for å sleppe. og da blir det heller ikke no problem med støy. hvis du ikke har sigdals trimma bil da :-P

 

så ikke ødelegg for alle andre der i fjordparken,

tenk før du tupper clutch.

 

Vel er helt enig med deg i alt du sier Pedo, men hva med alle som ikke er medlem her eller på Midnight forumet? burde ikke de få en advarsel før de blir anmeldt eller tysta på ?? synes faktisk at midnight club begynner å bli litt vel høymeldte og tar litt for stort ansvar, det er faktisk ikke MC som eier fjordparken...

 

Om feks det hadde stått masse volvoer der nede og dere hadde kommet med deres feeeete biler med masse masse hester og herja der nede og de hadde prøvd og snakke til dere hadde dere ikke snudd dere om de hadde prata til dere... Alle har vært 18år engang og hatt en bil det går ann å herje med. Skal fjordparken bli ett sted der hvor de med feitest bil bestemmer reglene ? jeg respekterer folka i MC og deres meninger meeen, dere eier ikke plassen! Gi folk en advarsel i stede.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rules:

 

det er null toleranse på burning, sladding og sjenerel herjing i fjordparken fra drammens politiet sin side. lappen vil bli fratatt på stedet hvis de ser deg. og de de ikke ser skriver jeg og andre opp, som vi gir til snuten. Ja!, vi tyster, om det er kompis eller ikke. for blir vi kasta bort fra parken er det ingen steder igjen i drammen det går ann å oppholde seg uten å bli bortvist eller få bøter for parkering.

 

det er greit om du kommer inn og tar en runde eller 2, men når du prøve i en halvtime med en sliten høggeklar bil som faen ikke slipper litt engang, er det fullstendig unødvendig.

og folk sjøl burde skjønne hvor grensa går.

det kan ikke være vanskelig for en med normal tankegang å finne ut

 

til vinter'n når det ligger snø over hele plassen er det greit, da kan du ta så mange runder du vil. for da er det glatt og motor'n trenger ikke 7000rpm for å sleppe. og da blir det heller ikke no problem med støy. hvis du ikke har sigdals trimma bil da :-P

 

så ikke ødelegg for alle andre der i fjordparken,

tenk før du tupper clutch.

 

så når jeg blir medlem av midnightclub så kan jeg sladde vilt??

 

men seriøst: skal jeg ta med et par kompiser ifra biltilsynet som kan ilegge dere teknisk? samtidig anmelde dere for bruk av politi-radio i bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se signaturen hans, så står det der.

 

Dette med tysting er det VÆRSTE jeg vet om, man tyster ikke på folk i eget miljø!!

 

Og jeg tviler på at dere blir kastet ut i fra fjordparken da politiet og drammen er meget fornøyde med at dere er der og ikke racer igjennom sentrum 24\7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så når jeg blir medlem av midnightclub så kan jeg sladde vilt??

 

men seriøst: skal jeg ta med et par kompiser ifra biltilsynet som kan ilegge dere teknisk? samtidig anmelde dere for bruk av politi-radio i bil?

 

det hadde vært koselig om du tok med BT.. standaren på de bilene som skrenser rundt der i timesvis er vel så som så..!!

 

er ingen som sier noe på at man legger noen ringer og røyk når man kommer eller drar.. er vel den skrensinga som pågår over tid og som vi ser hver jævla gang vi er der.. virker som enkelte tror det er rudskogen jo..!!!!

Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor

 

http://www.moonshineracing.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se signaturen hans, så står det der.

 

Dette med tysting er det VÆRSTE jeg vet om, man tyster ikke på folk i eget miljø!!

 

Og jeg tviler på at dere blir kastet ut i fra fjordparken da politiet og drammen er meget fornøyde med at dere er der og ikke racer igjennom sentrum 24\7

 

Jo, vi blir kasta ut! Di er møkka lei alt bråket! Fortsetter det sånn som det har vært den siste tiden kommer det bom om ikke så alt for lenge tror jeg. Er bare å la være, som sagt kommer snuten å du burner eller slædder, spinner osv går mest sannsynelig lappen din!

 

Vi tyster for vår egen del, klarer ikke folk å la være, får di ganske enkelt ta konsekvensene av det!

MidnightClub.no

GirlsGoFast.com

MoonshineRacing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi blir kasta ut! Di er møkka lei alt bråket! Fortsetter det sånn som det har vært den siste tiden kommer det bom om ikke så alt for lenge tror jeg. Er bare å la være, som sagt kommer snuten å du burner eller slædder, spinner osv går mest sannsynelig lappen din!

 

Vi tyster for vår egen del, klarer ikke folk å la være, får di ganske enkelt ta konsekvensene av det!

Jeg har da bedre ting og gjøre en og burne og sladde inne i fjordparken gitt.

 

Hvem har sagt at det kommer bom, eller at dere blir kastet ut om bråket ikke gir seg?

 

 

En her oppe sa at på vintern er det bare og sladde fordi at da ahr ikke folk 7000 rpm, det er jo nettopp da folk klarer og ha 7000 rpm!

 

nei, send brev til komunen og be om og få et eget oppholdssted der dere kan leke litt en gang eller tre i mnd.

 

Det har de jo klart på dokka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår