Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

Jeg har da bedre ting og gjøre en og burne og sladde inne i fjordparken gitt.

 

Hvem har sagt at det kommer bom, eller at dere blir kastet ut om bråket ikke gir seg?

 

 

En her oppe sa at på vintern er det bare og sladde fordi at da ahr ikke folk 7000 rpm, det er jo nettopp da folk klarer og ha 7000 rpm!

 

nei, send brev til komunen og be om og få et eget oppholdssted der dere kan leke litt en gang eller tre i mnd.

 

Det har de jo klart på dokka..

 

Greia er at da er det så glatt at man kan nesten sladde på tomgang der nede... å di råttne(vært i klubben sjøl) vraka som holder på der nå ligger på turtall-sperra å det lager mye støy for områdene rundt.

 

Å så fint for deg at du har annet å gjøre, da slipper du hvertfall å bli kikka stygt på p.g.a det.

 

Må folk på død og liv herje i stykker x-antall sett dekk, får di heller leie seg en bane enn å dra i fjordparken å ødelegge det ene stede vi får være...

MidnightClub.no

GirlsGoFast.com

MoonshineRacing.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå som denna diskusjonen er godt i gang kan jeg jo komme med no fakta fra den virkelige verdenen og svar til de mange innleg som kom etter forrige innlegg:

 

per dags dato er det kun blitt sagt ifra til snuten om 2 biler som har herje der nede, og de er 2 stk ford sierra (eldre slitne modeller), det er fordi det faktisk ER et problem. den ene hadde med seg 7 resevehjul for å spinne ut. og det håper jg de fleste skjønner er litt vel mye herjing. alt annet er bullshit, det er bare noe jeg har sagt for å se om folk roer seg ned med grisinga. så slapp av, ingen har blitt eller kommer til å bli anmeldt av noen. ikke fra vår side. eller jeg kan ihvertfall si min side. resten av medlemmene i klubben vet jeg ikke noen om. men vet det er mange som misliker üderherjinga

 

bom kommer det nok aldri opp der nede, det vet jeg. vi har god kontakt med kommunen om at vi oppholder oss der og at vi for lov til å ha street meets og sånt.

 

vi har dessuten no søplebøtter som skal komme ned dit så vi kan holde plassen ryddig, for det kan se rimelig jævelig ut der nede til tider.

 

om noen vil komme med rullende landevei er det null stress for meg, jeg har ingen hester og skjule. alle mine 119 gamp er orginale ( selv om det bare skal være 110 orginalt)

 

det med at alle har vært 18 engang og grisa er vel rimelig sant.

jeg har sjøl lagt igjen mine striper med gummi rundt i norge. og jeg vet åssen det er å bli hivd bort fra et smud sladde sted.

jeg var en av de som leika for mye på "kabber'n"(draka norsk kabel) i hokksund/loesmoen slik at de satte opp bom der.

 

og politiet sa lørdag 3/11 da de var innom plassen at de kom til å ta fra folk lappen hvis de tok dem på fersken å sladde.

 

jeg har prøvd å få folk å roe seg litt, for snuten HAR fått mye klager på støy. og det hadde vært kjipt å miste denna plassen. så for min del framover kan folk sladde så mye dem vil, men ikke kom til meg å grin hvis det skjer no drastisk der.

 

Midnight club har aldri sagt at di eier Fjordparken, men det er vi som oppholder oss mest der. og politiet kommer alltid bort til oss hvis det er no klager de har fått. og det er ikke gøy hvis vi blir stempla som griserne.

 

og politi-radio er IKKE forbudt i bilen, så lenge den ikke kan prates i. åsså er det samme regler som mobilbruk i bil, og di kan dere sikkert.

 

(JA! jeg veit jeg motsier meg selv på noen punkter i forhold til forrige innlegg. men nå er alt 100% fakta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan ikke alle som har en bil interesse snakke sammen å bli enige?

 

sladding å burning er helt sikke veldig unødvendig osv....

men når russen har treff på fjordparken så hører jeg musikken hjem, og jeg har en 15min kjøretur hjem ifra fjordparken..

så russen kan til tider plage meg så mye at jeg har lyst til å anmelde hele hurven.. men det hjelper ikke noe.. da er det bedre å gi faen.. det er tross alt bedre med russe feiring enn burning..

 

for ifølge politiet så er ingen av bilene som til alle døgnets tider står på fjordparken teknisk godkjent, og all kjøring er ulovlig..

 

hva med å droppe sutringa å heller komme med et alternativ??

hva med å arrangere sladdetreff på lyngås?

eller hva med å gå inn med et forlik med komunen om å få et eget sted å være "uten" komunist politi?

 

men så klart er det sånn at noen ødelegger for andre..

å hvem har skylda? jo, media.. i følge media så er det bare innvandrere i norske fengsler, ungdom driver bare med faenskap og russen er bare alkoholikere...

 

istedet for å gå til det skrittet å anmelde våre autofile søsken, hva med å legge press på komunen ved å demonstrere?

hva om 100 råne biler blokkerer alle ufartsårene å drammen i rushtida? da hadde drammen fått et dårlig lys i media (igjenn)

drammen prøver å bli kvitt harry stempelet sitt å siden alle rånere er harry så vil dem bli kvitt alle som holder til på fjordparken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å du thomas, sist jeg sjekka så vil en politiradio bli beslaglakt og du får en bot i 10 tusen kroners klassen vis snuten buster deg med den påskrudd i bil...

 

mulig jeg har blingsa der. men vet det er lov og eie ihvertfall. for det husker jeg de tok opp i nyhetene for en stund tilbake.

 

 

å demonstrere tror jeg ikke er no løsning, for det er jo ikke noe som har skjedd som er hvert å demonstrere for ennå.

personlig har jeg ikke lyst på no sånn notodden-trender her i drammen.

 

men tror det hele kommer til å blåse over egentlig jeg. det er jo for det meste bullshit. det er faktisk kun en uke siden ryktene begynte å gå,og nå er det neste full krig.

jeg legger meg langflat som nest-sjef i Midnight Club og sier at detta ikke er no problem. men som privat person så skulle jeg gjerne sett litt mindre grising i parken. ihvertfall fram til snøen kommer. da er det fare for at vi må skaffe no kø system der nede, for det var rimelig fullt i fjor. og det har ihverfall 4-dobbla seg med folk der nede på di mest fulle dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er vel ikke akkurat bot for politiradio. kompis ble for 2uker? siden tatt med 2stk politiradioer (ene var på) samt en softgun i bilen.... gjett hva han fikk bot for? jo... softgunnen, 10k......

 

 

 

Og angående anmeldelse, så skjønner jeg deg godt at han i den svarte slitne sierævaen blir anmeldt, han herjer og herjer, kjører gris ut fra parken uten lys osv.... rart han ikke har treffi noen rundt svingen (han er heller ikke den eneste som kjører gris fra undergangen og bort til rundkjøringa!!!!!)

 

 

Desverre fikk han bare tilsnakk av snuten når han kom sladdenes ut fra parken å snuten ferska han

e28 "m535"

 

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAH.. hva skal man si her da..

for det første..

synes egentlig det er tett å tyste og annmelde hverandre..

det hadde funka bedre å ta en prat med folket. det har vært litt drastisk og dumme tiltak.

men viss alle bare respekterer at vi alle kan være der sammen.. og ikke lage faen for hverandre hadde det vært superdupert. Møter mye nye allrighte folk der nede heletida jeg, men ja unødvendig å få oss kasta ut derifra.. så litt hensyn til hverandre hadde ikke vært dumt..

snakka nettopp med en kompis av meg som er politi.. og han sa at det er lov å ha politiradio men ikke sender.. :) så jeg gjorde ingenting ulovlig.

og ellers ere midnightclub med alle de phete bilene? haha.. artig at enkelte ser på det sånn :D

koslig.. men det er jo bare å melde seg inn.. så blir det flere phete biler der :D

:titties: have a good one

Stjælt både bilen og lappen

 

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er vel ikke akkurat bot for politiradio. kompis ble for 2uker? siden tatt med 2stk politiradioer (ene var på) samt en softgun i bilen.... gjett hva han fikk bot for? jo... softgunnen, 10k......

 

Morn du, det var meg :)

 

Men, over til saken. Sies litt mer fornuftige ting her nå, og det går rett og slett litt på gjensidig respekt, og at en må tåle og bli snakket til, men samtidig at den som snakker til dem må ta det med en ordentlig tone. Da ordner det meste seg :)

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har snakka med den personen som har kjefta og ikke snakka normalt om det, så det har ordna seg nå.

 

vært en tur i parken nå, så glatt og fint det var der i dag så var det merkverdig lite folk som var å grisa.

var bare en sliten bmw og en turbo sierra(type sliten) som spant litt. og en audi som holdt på å skli inn i no betong klosser, kjipt han bomma :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har snakka med den personen som har kjefta og ikke snakka normalt om det, så det har ordna seg nå.

 

vært en tur i parken nå, så glatt og fint det var der i dag så var det merkverdig lite folk som var å grisa.

var bare en sliten bmw og en turbo sierra(type sliten) som spant litt. og en audi som holdt på å skli inn i no betong klosser, kjipt han bomma :-P

 

Jeg var innom og tok en pitteliten sladd i sta, men min ser ikke så sliten ut (håper jeg). Hadde iallefall ikke dårlig samvittighet når jeg kjørte ut :p

 

Sånn ontopic: Hvit Nissan Skyline på mekonomen fredagen som var :)

 

Og ang politiradio: Jeg ble fratatt min (se tilfelle over) når den stod på i bilen. Men fikk den tilbake på politistasjonen though.

Regelen er at man kan ha håndholdt 1-veis politiradio i bilen sålenge den ikke står på! Er lov å ha på i privat hjem, ikke i mobil enhet. Var det jeg fikk greie på i allefall. Fikk ikke noe bot, og har fortsatt radioen :)

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser en del innlegg som driver og vrir litt på ordene, etter hva jeg har lest (fått med meg) har de sagt MELDT fra ingen som har nevnet noe om og ANMELDE folk, forskjellen er Vesentlig stor for de som ikke er helt klar over det. om en kar kommer ned og tar en 2-3 rundinger og drar bort til noen og snakker med de så er det helt ok, men om du står der med en tilhenger eller bil full av dekk så burde du bruke det du evt har mellom øra og skjønne at det er ikke noe vits og det skaper bare problemer. og btw når vinteren kommer og snøen legger seg så er det ikke bare det at de ikke holder 7k rpm rundt der men at det ikke bråker så jævelig som da man burner rundt på bar asfalt, og ja jeg skjønner at noen folk kjører som idioter når de er 18-19 år (ja og noen eldre) har selv vært der. MEN det fins en grense på hvor lenge man skal holde på. og om BT vil ta seg en tur ned dit be my guest.

 

Men hvor kjipt hadde det ikke vært om parken blir stengt. hvor skal man stå?? baksiden av Shell har blitt stengt, CC har blitt stengt(man får bot der selv om man sitter i bilen), og mange andre steder har bom fra før.

og det blir sagt ifra der nede om det blir for mye. snakket med folk der nede som bringer budskapet videre så om man ikke er på foruma så kommer det frem fra jungeltelegrafen.

 

huff ble mye skriving dette men have fun die young

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser en del innlegg som driver og vrir litt på ordene, etter hva jeg har lest (fått med meg) har de sagt MELDT fra ingen som har nevnet noe om og ANMELDE folk, forskjellen er Vesentlig stor for de som ikke er helt klar over det. om en kar kommer ned og tar en 2-3 rundinger og drar bort til noen og snakker med de så er det helt ok, men om du står der med en tilhenger eller bil full av dekk så burde du bruke det du evt har mellom øra og skjønne at det er ikke noe vits og det skaper bare problemer. og btw når vinteren kommer og snøen legger seg så er det ikke bare det at de ikke holder 7k rpm rundt der men at det ikke bråker så jævelig som da man burner rundt på bar asfalt, og ja jeg skjønner at noen folk kjører som idioter når de er 18-19 år (ja og noen eldre) har selv vært der. MEN det fins en grense på hvor lenge man skal holde på. og om BT vil ta seg en tur ned dit be my guest.

 

Men hvor kjipt hadde det ikke vært om parken blir stengt. hvor skal man stå?? baksiden av Shell har blitt stengt, CC har blitt stengt(man får bot der selv om man sitter i bilen), og mange andre steder har bom fra før.

og det blir sagt ifra der nede om det blir for mye. snakket med folk der nede som bringer budskapet videre så om man ikke er på foruma så kommer det frem fra jungeltelegrafen.

 

huff ble mye skriving dette men have fun die young

 

vis du hinta til at sladding er idiotkjøring for 18-19åringer så tror jeg vi ikke er på samme planet.. naboen (på godt over 50) syntes ikke at det finnes noe grommere enn en skikkelig sladd med røyk fra alle 4 hjula...

 

den dagen en bilinteressert ikke finner det gøy med litt grise kjøring lengre så får han holde seg hjemme å se på fotball kamper, drikke øl og onanere til det nærmeste han kommet et kvinnfolk på data'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du hinta til at sladding er idiotkjøring for 18-19åringer så tror jeg vi ikke er på samme planet.. naboen (på godt over 50) syntes ikke at det finnes noe grommere enn en skikkelig sladd med røyk fra alle 4 hjula...

 

den dagen en bilinteressert ikke finner det gøy med litt grise kjøring lengre så får han holde seg hjemme å se på fotball kamper, drikke øl og onanere til det nærmeste han kommet et kvinnfolk på data'n..

 

18-19 år (ja og noen eldre)

 

nei jeg hintet ikke til at Slædding alltid grisekjøring men NOEN ganger er det folk som holder på som ikke alltid ser ut som de har kontroll og snurrer ofte, snitter stolper osv, jeg jeg veit mange erfarne "driftere" snurrer og mister kontroll av og til så nei jeg sier ikke at det er bare folk som ikke kan kjøre som holder på, sett mange som står og burner i ring og virker som de har litt peiling der nede.

 

det er de som har såpass lite kontroll at de omtrent kjører på biler nede på plassen, kommer i hundre og helvete inn i rundkjøringen så de omtrent treffer de "normale" bilistene der ute osv.

 

ja jeg syntes det er morsomt og kjøre fort på veien ja jeg har også tatt noen sjangser der ute, fått bot for det også så jeg er ikke uskyldig jeg heller.

 

men tilbake til den alderen, veit også om flere som syntes det er konge med en 4x4 breisladd men det de vet godt at det finnes begrensninger.

 

sånn er dette godt nok forklart?

 

den dagen en bilinteressert ikke finner det gøy med litt grise kjøring lengre så får han holde seg hjemme å se på fotball kamper, drikke øl og onanere til det nærmeste han kommet et kvinnfolk på data'n..

 

se du sier det selv LITT!! ikke stå med hjulskift fordi du har holdt på en stund og burne

BMW E46 2003

VW Golf MK 3 Cab. Solg

Volvo S40 - Solgt

Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår