Gå til innhold

Flere IVere som gleder seg til våren? Planer?

Ranger emnet


KrsTøffersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Planene går vel enkelt og greit i å få tak i noen kule 18 eller 19" felger.. Hehe.. Skal og få lakkert div... Blant annet en spoiler jeg har liggende som trenger farge.. Skal og få lakkert front og bakfanger.. Må bare få dem cleana først.. Vil vente på varmere vær før jeg begynner på den jobben siden jeg må kjøre rundt uten fanger en stund.. Hehe :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akuratt kjøpt meg en gti og ikke kjørt den på ordenlig tørt føre enda, så jeg gleder meg virkelig. har liggende helt nytt r32 eksos, koni coilovers, 19" felger og fult r32 kit kommer iløpet av helgen. har byttet til alu intriør og koblet på 3 målere. blir vel ogse soting av de fremste rutene, chip og ic. gleder meg veldig til sommeren. noen andre som har golf 4 i oslo området???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo! Det skulle folket likt å se en reprise av tror jeg:)

 

 

Ja, planene er hvertfall klare :)

 

Må bare finne et GTi eksemplar som stemmer med mine ønsker å det er ikke så lett gitt alacocaina

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre som har golf 4 i oslo området???

Jepp! Jeg bor på Majorstua kiddie Hadde jo vært kult med et lite meet for oss oslofolk til våren?!

 

Ja, planene er hvertfall klare :)

 

Må bare finne et GTi eksemplar som stemmer med mine ønsker å det er ikke så lett gitt alacocaina

 

Hvordan GTi ser du etter? 3 dørs?:sombrero:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt stille her siden jeg hadde Firrer ja... Derfor så jakter jeg på ny firrer om dagen så jeg kan fyre opp stemninga litt :D

 

*kremt* Hørte jeg Nytt Bolf *host* prosjekt...

 

Hehe, håper du finner en perfekt IV`er til ditt behov Marius.. ;)

Vi får snakke nærmere på msn vett.

 

Og ja, jeg gleder meg som en unge til sommern :)

 

mvh, Kim

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også.. lei av og ikke kunne kjøre bilen da dt snør ;p

heheh

dessuten hadde dt vært fint og skuffe vekk 15tommera så langt som overhode mulig og fram med 19;)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår