Gå til innhold

Gatebil on Tour til Gjøvik 31 Mars

Ranger emnet


nuzzepuz

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlig treff eller? Var så mange som ikke akkuratt virka fornøyde...?

 

Nja, helt greit egentlig på en slik plass. Men virka som det var veldig uorganisert. At det liksom bare var å gi beskjed om et treff og ikke noe mer, kunne vært litt mer organisert som å vite på forhånd at det ikke står 3-4 lastebiler midt på plassen på et slikt treff. Samt å ha litt vakter som organiserer parkering til de som kom, istedet for at folk parkerer der de vil. Da blir det litt rotete etterhvert.

 

Men ellers var det hyggelig, og mange folk som både møtte opp med bil og ikke. Var mye fint å se der også.

Moped nå, men kommer bil om ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som syns det var kjedelig der har tydeligvis aldri vært på et streetmeet før. Det SKJER jo ikke stort på et streetmeet. Folk parkerer bilene sine og går rundt og snakker tull.

Litt burning av ymse slag følger jo også med.

Det som ødela var plassen det var på, og at folk ikke har nok i hue til å skjønne hvordan man bør parkere selv. Så tydeligvis skulle man hatt folk som sa hvor du kunne parkere.

Men mye folk ble det hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sku fått til ett skikkelig ordentlig lokaltreff, mellom lillehammer, gjøvik og hamar ett sted, tror det hadde blitt fett :)

 

--

 

Tror også, en av grunnene til at noen syns det var kjett, var att etter min oppfatning, så trodde de fleste jeg har snakka med at det var gatebil som arrangerte treffet, og at det sku skje mye fra dem.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uorganisert var det grunnet at vaktene vi skulle ha kom aldri..

men at folk kan parkere litt normalt alikevel er jo ganske logisk :)

 

det var over 700 stk der. og fullt av biler!

 

paryet på kvelden hadde ikke noe med det pink-racing arrangerte. det var det gatebil som arrangerte!

 

er det noen her som har noe bilder jeg kan legge ut på http://www.pink-racing.com siden?

 

send meg en mail på gunn@pink-racing.com

 

vi har fått strålende artikkel i OA i dag også :) kommer i autofil i mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår