Audi80s Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Heisann Jeg kjøpte meg eg Audi 80, 89mod for 1mnd siden. Bilen er da en b3 som jeg har forstått. Men panseret og lyktene er av nyere modell, b4. Jeg har funnet en ny frontfanger som jeg MÅ kjøpe, men dette står at passer b4. Er det problem å få den til å passe? eller må det mye modding til? Lurer også på om bakfanger til b4 kunne passe til b3 uten for mye modding? Noen som har noe erfaring? Noen som har tilbud på røde side baklykter til b3? :) Mvh Andy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Vil tro at det ikke er de store modifikasjonene som skal til, bilene er jo veldig like. mulig du må få tak i festene som brukes på b4 om de ikke er like :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Innfestningen er helt lik, det er bare litt forskjell i hjulbuene. Når du har B3 hjulbuer som du har, kan det bli problematisk med en B4-fanger, da B4 har skruehull i hjulbuen, noe som ikke finnes på B3. Hjulbuen er også mye større på B4, så det ser ikke helt bra ut. Kommer an på hvilken fanger det er, om det er en uorginal styling-fanger går det sikkert bra da denne passer på begge deler, Coupe eller S2-fanger er det litt verre med. Da bør du bytte hjulbuer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
objerkis Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Må på med B4-skjermer som sagt over ja, kan da ikke være så vanskelig å finne på et huggeri de, også ser det mye penere ut med de litt breiere hjulbuene:) Siter Competition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg