GolfG60Syncro Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Noen som vet om bensinpumpene går om hverandre på Digifant og K-Jet'en? Ikke tilgang på PC'n hjemme...... Må man bytte tanken for å bytte pumpa da eller...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 jeg sjekka i etka.. men eneste forskjellen var at der er brukt 3 forskj pumper fra 86 til 91.. en 60 mm og en 52 mm, og en uspes. men fikk ikke opp noe om digifjert :| men tankene er like de.. både kjet (etter 86) og digifisen har vel aktiv kulltilbakeføring? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 De går ikke om hverandre 191 906 091 H til KR motor 191 906 091 J til PL motor 191 906 090 til PG motor Mener at pumpa til kr maskinen er 60 mm, til PL maskinen er 52 mm, mens hva pumpa til PG maskinen er aner jeg ikke. Det jeg derimot vet er at pumpa på Corrado G60 er lik. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det er sikkert lurt å bytte fødepumpa i tanken samtidig. Tenderer å ta knekken på hovedpumpa når den går i filler. Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 OK... Det er ikke noe PG inne i bildet her... Driver med noe gti greier til broren min... Men jeg trodde nesten det var slik .... Så: Er det noen som har ei sånn gammel type pumpe liggende å støve eller.....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Tror faktisk det er fødepumpa i tanken det er snakk om her..... Sjekker det til i morra... Takk for hjelpen foreløpig... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Fant ut at det trengs en K-Jet pumpe her, noen som har......? Ellers noen som vet hvordan i helvete min far klarer å få oljetemp på 140 grader på kjørecomp'en....? Vannet holder normal temp, så jeg mistenker føleren... Tenkte på instrumentjordinga, men alt annet i comp'en funker bra, så...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 jeg har en helt ny pumpe. Har også to av de småpumpene. Den store kostet 1800ny og er ubrukt, de små ser greie ut. Regner med at begge funker. Ihvertfall en av de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Jeg trenger den store skulle jeg tro... Til K-Jet..... Pris....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Kvittering på 1825kr foreligger. 600kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Du kan få med to stk. av den lille pumpen og. De er brukt, men skal virke greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Er dette K-Jet pumpa....? Dele nr? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Ellers noen som vet hvordan i helvete min far klarer å få oljetemp på 140 grader på kjørecomp'en....? Vannet holder normal temp, så jeg mistenker føleren... Tenkte på instrumentjordinga, men alt annet i comp'en funker bra, så...... Første gangen jeg prøvde gti'en min på vålerbanen steg oljetempraturen fra normalt 90c til 125c, men da måtte jeg gi meg for bremseveska var sikkert dobbelt så varm. Hvis ikke mer, bremsene var ihvertfall ikke ved sitt ess, for å si det sånn. Du burde sjekke om pappan din har ranet en bank eller.no... Han har sikkert ikke vært så veldig lett på foten akkurat da! Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Er dette K-Jet pumpa....? Dele nr? Er til en Golf gti 83 modell. Var vel K-jet da? Det som står på den er Bosch 0 580 254 909. Under står det 12V og made in Czech Republic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Lurifaks Første gangen jeg prøvde gti'en min på vålerbanen steg oljetempraturen fra normalt 90c til 125c, men da måtte jeg gi meg for bremseveska var sikkert dobbelt så varm. Hvis ikke mer, bremsene var ihvertfall ikke ved sitt ess, for å si det sånn. Du burde sjekke om pappan din har ranet en bank eller.no... Han har sikkert ikke vært så veldig lett på foten akkurat da! Sikkert noe med føleren...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg