Kong-Erik J Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Er det noen i Nedre romerike distriktet som har en Impreza jeg kunne tatt en titt på? Er litt interesert i å se hvordan scoopet på bilen fungerer. Eller om noen her inne har BRA og detaljerte bilder av panserets både over og underside. Hvordan ser scoopet ut innvendig? Hvordan er det når det regner? Kommer vannet rett gjennom og ned i motor rommet? Håper på litt info og event hjelp på dette. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Skal se om jeg kan hoste opp noen bilder av opplegget. Vannet som eventuelt trenger inn vil treffe IC på Imprezaen.Det vil altså ikke gjøre noe.Har jo selv hatt en her oppe i noen år og ikke hatt noe problemer med verken is, snø eller regn. Det verste er faktisk fugler som kan lage en lei bulk i IC`n. Edit: Panser utside Gå til http://www.imprezadriver.com og søk på scoop så mener jeg det skal dukke opp litt av hvert.Også delenummer Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takker Viking. Saken med min er at jeg har planer å montere noe alla dette men på min mottog går da scoopet rett ned i luft filteret. Så hvis det regner en dag vil vannet gå rett i filteret. Så driver å prøver å finne en løsning på dette. Skal sjekke ut linken du la. Takker for svar sålangt. Hvis noen har noen flere bilder/ideer/meninger så skrik ut. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 det vil ikke regne ned i motorrommet når du står i ro, men når du kjører så gjør det d. Å på undersiden er det en slags sjørt som tetter slik at all luft må igjennom cooleren. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg