MAGUN Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Prøvde meg på en liten film, det er første forsøket mitt så ikke vent dere så alt for mye. Var egentlig ett forsøk på å fange opp lyden i bilen min ,men det er så dårlig microfon i kameraet mitt og det ble en del vindstøy. I hvert fall de siste sekundene da jeg...eh... "kjørte så vidt over 80km/t" Tror jeg må filme bilen fra utsiden for å få den beste lyden neste gang. http://home.broadpark.no/~mgun/20vtest.WMV (3,9mb) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 kjempe kul lyd.fy faen jeg må få meg en audi med 5er:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 :) Må bare nevne at bilen er utstyrt Ferrita rustfritt Effektanlegg og åpent filter. Brutal lyd synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 filma på tinnsjø vegen? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Delig lyd! Hør på min: http://oyvindryeng.friserverplads.dk/fast/audisladd.avi EDIT: Jeg har frieksos til den store finalen... :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 :dude: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 ej! hvor fikk du kjøpt ferrita eksosen hen?:) har en audi coupe 2,3E 10v som virkelig har lyst å effektanlegg:rolleyes: har ikke funnet noe til denne bilen,og åpent filter så ikke lett ut på denne heller:rolleyes: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Effekt anlegget ble montert i sverige, men det er ett firma som vistnok har ferrita i Kongsberg. Men jeg har hørt rykter om at de skal slutte med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by audi-maniac filma på tinnsjø vegen? Jepp på tinnsjø vegen. Gøyal vei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg